ثوری: هند از قدرت‌های برتر بوکس دنیاست/ استکی حرف اول و آخر را در تیم ملی می‌زند

8:45 - 10 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۴۸۰۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رییس فدراسیون بوکس گفت: قهرمانی آسیا یک جهانی کوچک است و تیم‌هایی مانند ازبکستان، قزاقستان، هند و چند بوکسور سبک وزن خوب از شرق آسیا حضور دارند.

حسین ثوری در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و هند اظهار داشت: هند یکی از قدرت های برتر بوکس دنیا محسوب می‌شود و طبق توافقی که با آنها داشتیم قرار است 10 روز اردوی مشترک با این تیم برگزار کنیم و 2 دیدار تدارکاتی که یکی بازی رسمی و یک بازی غیر رسمی است، با آن‌ها داشته باشیم. مطمئن باشید اردوی مشترک با تیم سوم آسیا و ششم جهان برای ما مفید خواهد بود.

وی افزود: هند با تیم اصلی به ایران آمده و تنها "حمیت" بوکسور سرشناس وزن 52 کیلوگرم این کشور بازنشسته شده و به بوکس حرفه‌ای روی آورده است.

رییس فدراسیون بوکس درباره نهایی شدن قرارداد دانیال شه بخش در لیگ بوکس حرفه‌ای گفت: طبق آخرین صحبت‌هایی که با دانیال داشتم قرار است او روز 26 شهریور به عنوان دومین لژیونر بوکس ایران روی رینگ برود. برای دانیال عزیز در این مسیر آرزوی موفقیت دارم و ان‌شاءالله که بوکسورهای دیگر ایران هم بتوانند لژیونر شوند.

ثوری درباره اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: این رقابت ها در 13 وزن برگزار می‌شود و هر تعدادی که سرمربی تیم ملی صلاح بداند بوکسور به این رقابت‌ها اعزام می کنیم. باید دید نظر علیرضا استکی در این باره چیست چون در مسائل فنی تصمیم اول و آخر با اوست.

وی درباره شانس کسب مدال در قاره کهن تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا یک جهانی کوچک است چون تیم‌هایی مانند ازبکستان، قزاقستان، هند و چند بوکسور سبک وزن خوب از شرق آسیا در این رقابت‌ها حضور دارند و نمی‌شود در خصوص کسب مدال پیش‌بینی کرد، اما ما هم پیشرفت خوبی داشته‌ایم و جزو بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شویم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فدراسیون بوکس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *