موسوی: استقلال این فصل هم مشکل گلزنی دارد/ نباید با وعده تغییر سرمربی امید بیهوده به مردم بدهیم

1:05 - 10 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۴۴۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هنوز ساپینتو به تمامی موارد و مسائل مربوط به تیم شناخت کافی پیدا نکرده است.

سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال تا هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: اگر تیمی از هر لحاظ هم بسیار با برنامه برای یک دوره از مسابقات لیگ برتر مجهز شده باشد، بازهم ممکن است در هفته‌های ابتدایی نتایج آنچنان خوبی نگیرد. چون بازیکنان به مرز آمادگی جسمانی و بدنی لازم نرسیده‌اند و هماهنگی تاکتیکی بین نفرات تیم ایجاد نشده است. برهمین اساس در چند هفته اول تیم‌ها بالا و پایین زیادی دارند.

وی افزود: استقلال مربی جدید آورده است و هنوز ساپینتو به تمامی موارد و مسائل مربوط به تیم شناخت کافی پیدا نکرده است. مدیریت، باشگاه و هواداران باید پای مربی جدید بایستند تا تاکتیک‌های او در تیم جا بیافتد و به مرور نتایج خوب و کسب پیروزی‌ها از راه خواهد رسید.

*ساپینتو انگیزه زیادی برای موفقیت دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد مشکل گلزنی این تیم تصریح کرد: به طور حتم استقلال در این فصل هم مشکل گلزنی دارد و در این 4 بازی سیستم هجومی و گل زنی تیم آنچنان قدرتمند نیست. در محدود حملات تیم فوتبال استقلال روی دروازه حریفان خود گل هم کم به ثمر رسیده است.

کارشناس فوتبال در خصوص توانایی سرمربی پرتغالی استقلال گفت: ساپینتو مربی باکلاسی است و انگیزه زیادی برای موفقیت دارد. به طور حتم در این 4 بازی به ترکیب مورد نظرش دست یافته است و باید از این بعد با تمرکز و تاکتیک مناسب دنبال رسیدن به پیروزی در هر بازی باشد و روند رو به رشد تیم را ادامه دهد.

*مهاجمانی که در لیگ بازی می‌کنند در اندازه‌ حضور در تیم ملی نیستند

موسوی درباره عملکرد فورواردهای حاضر در لیگ برتر تاکید کرد: مهاجمانی که در مسابقات لیگ برتر بازی می‌کنند در حد و اندازه‌های حضور در تیم ملی نیستند و حتی ذخیره‌های خوبی هم برای لژیونرها نمی‌توانند باشند. مهاجمی که در هر بازی یا حداقل ۲ بازی یک بار گل بزند در تیم‌ها حضور ندارد. در این ۴ هفته لیگ برتر مهاجمی را ندیدم که عملکرد خوبی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال در مورد انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اذعان کرد: تاج یک سری مشکلات خاص در مورد بستن قرارداد با مارک ویلموتس داشته است، اما او تجربه زیادی در فوتبال ایران دارد. با توجه به اینکه او شناخت لازم و کافی را نسبت به فوتبال ایران دارد، این بار می‌تواند مسائل و مشکلات پیرامون این مجموعه را حل کند.

*اگر تاج سرمربی تیم ملی را تغییر دهد ناکامی در جام جهانی تقصیر او خواهد افتاد

موسوی در خصوص بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: فرصت زیادی تا آغاز جام جهانی نمانده است که سرمربی تیم ملی را تغییر دهند و انتظار داشته باشیم که با آمدن بهترین مربی دنیا، بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم. نباید امید بیهوده به مردم بدهیم که تیم ملی می‌تواند از گروه B جام جهانی صعود خواهد کرد. فقط باید بازیکنان تیم ملی با دوندگی بالا، غیرت و تعصب در جام جهانی بتواند ۳ بازی آبرومند داشته باشد. اگر تاج بخواهد سرمربی تیم را تغییر بدهد ناکامی و شکست در ۳ بازی جام جهانی تقصیر او خواهد افتاد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *