رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهاجری: بازی خوشگلی مقابل استقلال انجام دادیم/ انتظار داشتیم داور به سود ما سوت بزند

23:10 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۳۵۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امروز بازیکنان مقابل استقلال دویدند، جنگیدند و تاکتیک تیمی را پیاده کردند و بازی خوشگلی انجام دادیم.

خبرگزاری میزان - رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بعد از پایان دیدار با استقلال در هفته چهارم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*به تماشاگران مان خسته نباشید بگویم که جو خوبی ایجاد کردند. این نشان داد که گلایه من به خاطر نبود ورزشگاه بی مورد نبوده است. امروز 90 درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار ما بود که حقمان بود. بازی پیچیده و تاکتیکی بود که در نیمه اول سه، چهار موقعیت گل داشتیم.

*بعد از اینکه استقلال بازی بلند را برای گلزنی انتخاب کرد تحت فشار قرار گرفتیم، به خصوص در اواخر مسابقه. امیدوارم این فوتبال ما بهتر و بهتر شود اما نیاز به حمایت مالی و معنوی داریم که شرمنده شما و مردم نشویم.

*این بازی نشان داد که باخت به پیکان هم می‌تواند اتفاق فوتبالی باشد و بازیکنان ما باید بدانند هر وقت پا پس بکشیم تنبیه می‌شویم.

*امروز بازیکنان مقابل استقلال دویدند، جنگیدند و تاکتیک تیمی را پیاده کردند و بازی خوشگلی انجام دادیم. شاید می‌توانست این بازی با تساوی یک بر یک یا 2 بر 2 تمام شود که در آنصورت لذتش بیشتر بود، اما دروازه‌بان های دو تیم خوب کار کردند و مهاجمان بی دقت بودند.

*این مساوی چیزی از ارزش های دو تیم به ویژه تیم نفت کم نمی‌کند.

*به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و در برخی صحنه‌ها انتظار داشتیم داور به سود ما سوت بزند که زد، اما تیم داوری خوب بود و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *