رئیس کل دادگستری زنجان: مانده پرونده در دادگاه‌های تجدید نظر استان 12 درصد کاهش یافته است

15:33 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۳۲۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه قضات دادگاه‌های تجدید نظر استان برخوردار از دانش بالای علمی و تجربه قضایی هستند، گفت: حجم مانده پرونده در دادگاه‌های تجدید نظر استان 12درصد کاهش یافته که جاری تقدیر دارد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در سومین نشست صمیمی که با قضات دادگاه‎‌‌های تجدید نظر استان زنجان، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات قضات دادگاه‌های تجدید نظر در راستای اجرای سیستم‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه، بر ضرورت تبادل نظرات و تجربیات قضات تجدید نظر با قضات محاکم و دادسراها تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه قضات دادگاه های تجدید نظر استان زنجان برخوردار از دانش بالای علمی و تجربه قضایی هستند، گفت: امروز با تلاش همکاران قضایی مانده پرونده در دادگاه‌های تجدید نظر استان 12درصد کاهش یافته که جاری تقدیر دارد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: مدیریت دادگستری استان در مقابل همراهی و تلاشهای مضاعف همکاران در اجرای سیاستهای قوه قضاییه ، بر پیگیری مشکلات و حمایت از کارکنان اهتمام جدی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی بر توجه و اهتمام قضات دادگاه های تجدید نظر مبنی بر تعیین تکلیف پرونده های معوق استان که البته تعداشان زیاد نیست تأکید کرد.

وی در ادامه، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را از برنامه های دستگاه قضا برشمرد و تأکید کرد: قضات دادگاه های تجدید نظر در فرایند رسیدگی به پرونده های محکومان مالی که در زندان هستند به این مقوله عنایت ویژه داشته باشند.

در ابتدای این نشست صمیمی که به مدت 2 ساعت و نیم به طول انجامید، قضات دادگاه‌های تجدید نظر استان به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگاه زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *