بردیف: برای رسیدن به تراکتور ایده‌آل ۵ هفته زمان لازم است/ دنبال خرید یک مهاجم هستیم

13:38 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۲۸۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم تراکتور گفت: تلاش می‌کنیم تیمی بسازیم که برای رده‌های بالای جدول مبارزه کند.

خبرگزاری میزان - قربان بردیف، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری قبل بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با تیم هوادار صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*همچون بازی‌های گذشته، فردا نیز بازی سختی داریم. من بازی راحتی در لیگ برتر ایران ندیده‌ام و تمامی دیدارها پُرفشار هستند. تیم هوادار تاکتیک خوبی دارد، سعی می‌کند توپ را کنترل کند و این کار را با کیفیت خوب انجام می‌دهد. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

*مواره یکسری اشتباهات در فوتبال رخ می‌دهد. برخی مواقع تمرکزمان را از دست می‌دهیم. ما در بازی با فولاد روی دو اوت که منجر به دو پنالتی شد، دو گل دریافت کردیم و برای رفع چنین مشکلاتی تلاش می‌کنیم.

*عالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور تمام نشده است. به دنبال جذب یک مهاجم هستیم که بتواند به تیم کمک کند.

*تلاش می‌کنیم تیمی بسازیم که برای کسب رده‌های بالای جدول مبارزه کند. ما برای ساخت تیم ایده‌آل نیاز به زمان داریم و خیلی خوب متوجه نگرانی هواداران هستیم. سعی می‌کنیم مشکلات را رفع کنیم. حتماً نتیجه کارهایمان را خواهید داد.

*تیم تراکتور با تأکید بر اینکه نیازمند زمان برای رفع نواقص هست. هنوز تا رسیدن به تیم ایده‌آل فاصله داریم و سعی می‌کنیم خیلی سریع به آن تیم مدنظر دست یابیم.

*تلاش می‌کنیم که از دقیقه اول، همچون نیمه‌های دوم بازی‌های قبلی، بازی کنیم. برخی مواقع بازیکنان اشتباهاتی انجام می‌دهند که باعث افت روحی سایر نفرات می‌شود.

*برای رسیدن به تراکتور ایده‌آل، پنج هفته زمان نیاز است. شکی نیست بهتر خواهیم شد؛ البته این مدت زمانی که اعلام کردم، بستگی به شرایط مسابقات دارد.

*تیم هوادار فوتبال ترکیبی و خوبی انجام می‌دهد. من بازی آسانی در لیگ برتر ایران ندیده‌ام. ما برای بازی با هوادار مصدوم نداریم و همه آماده هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *