ماجدی: انتخابات قانونی برگزار شد/ تا روزی که در فدراسیون فوتبال باشم نظرم اسکوچیچ است

13:03 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۲۷۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال گفت: اگر مربی دیگری جای اسکوچیچ بیاورند امضای من پای آن نخواهد بود. 

خبرگزاری میزان - میرشاد ماجدی، سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال پس از شکست در کارزار انتخاباتی مقابل مهدی تاج و احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*انتخابات خوب برگزار شد و اعضای مجمع با فکر، اعتقاد قلبی و منطق رای خود را به صندوق انداخته و به مهدی تاج رای دادند تا یک بار دیگر به ریاست برسد. امیدوارم این بار مهدی تاج آورده خوبی برای فدراسیون فوتبال داشته باشد. 

*خودم در برنامه فوتبال برتر بودم و بعد از بقیه متوجه شدم چه اتفاقی رخ داده است. بعد که با اعضای هیات رئیسه صحبت کردیم قرار شد انتخابات در زمان مقرر خودش برگزار شود.

*به عنوان یک نامزد سعی کردم از خودم و بقیه نامزدها محافظت کنم. به همین دلیل تصریفی در کمیته بدوی و کارهای دبیرکل نداشتم. امروز به عنوان سرپرست از جای خودم بلند شدم و روی صندلی نامزدها نشستم تا عدالت برای همه رعایت شود. 

*بالاخره قرار شده بود که یک مجمعی برگزار شود. نمایندگان فیفا و ای اف سی آمدند. یکسری دغدغه‌ها برای کامرانی‌فر وجود داشت که هنوز هم برای او وجود دارد و به آن اعتقاد دارد اما اعضای هیات رئیسه به احترام نمایندگان مجمع کاری کردند تا انتخابات برگزار شود.

*چنین چیزی ندیدم چون تماسی با من انجام نشده است. با این همه گفتم نکاتی را کامرانی فر بیان کرد که خودش باید نظر بدهد. انتخابات قانونی برگزار شده است.

سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه منصور قنبرزاده گفته اختلافاتی بین او و مهدی تاج وجود دارد تصریح کرد: اختلافات اگر وجود دارد خود قنبرزاده باید درباره آن حرف بزند. تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شده و وظیفه همه ماست که نه به مهدی تاج بلکه به فوتبال کشور کمک کنیم. باید به تیم ملی کمک کنیم.

*تا روزی که در فدراسیون فوتبال باشم نظر من اسکوچیچ است. حتی اگر مربی دیگری بیاورند امضای من پای آن نخواهد بود. 

*همچنان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هستم و بعد از این سعی می کنم در همین زمینه به کارم با فدراسیون فوتبال ادامه خواهم داد. کارهای فنی را پیش خواهم برد. چون یکی از نامزدها بودم حتی در خروجی و وردی را از این دوستان جدا کردم تا شائبه‌ای پیش نیاید.

*ساختمان فدراسیون فوتبال رفته و دیروز هم یک نامه‌ آمده که از امروز قرارداد بنویسید و اجاره قبلی‌تان را هم بدهید.

*طلب ویلموتس که پروژه ملی است، باید بحث دیگری در مورد آن کنیم. این پول فدراسیون برای هیئت‌های فوتبال، بازیکنان و تیم‌های ملی است.

*در زمان عزیزی خادم حدود 25 میلیارد تومان پرداخت شده است. بدهی شستا با دلار آن زمان 24 میلیارد می‌شد؛ یعنی یک میلیارد هم بیشتر دادند، ولی تغییر قیمت دلار باعث شد یک ساختمان را از دست بدهیم.

*وی در واکنش به طرح سؤالی مبنی بر اینکه شایعه شده او به تاج گفته است اگر حقوقش به همین میزان باقی بماند و ماشین فدراسیون هم زیر پایش باشد حاضر است کنار بکشد، توضیح داد: از تاج هم بپرسید، من دو ماه است ایشان را ندیدم. آخرین بار که من خدمت ایشان رفتم قرار شد هم من در انتخابات شرکت کنم و هم ایشان.

*آیا تاج را به‌عنوان رئیس قبول دارید؟: چرا قبول ندارم؟! من آدم حاشیه‌ای نیستم و دنبال ایجاد آرامش هستم. اگر کسی به پای ما بپیچد به پایش می‌پیچیم، اگر نپیچند خیلی راحت ازکنارشان رد می‌شویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *