پولادگر: مجمع فدراسیون فوتبال با هوشمندی اعضا برگزار شد/ در مقابل اظهارات دبیر سکوت می‌کنم

12:28 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۲۶۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بهتر است در مقابل اظهارات دبیر سکوت کنم، اما از دست بعضی از دوستان دل چرکین هستم.

خبرگزاری میزان - سید محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان پس از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*خدا را شکر می‌کنم که 2 انتخابات مهم داشتیم که انتخابات بسیار مهمی بودند و در جایگاه ویژه دارد در بین فدراسیون‌ها و علاقمندان بسیار زیادی دارد. مجمع فدراسیون فوتبال با هوشمندی اعضا برگزار شد و برگزاری مجمع همیشه هوشمندی اعضای مجمع یک فدراسیون را نشان می‌دهد. 

*خواب بودم و صبح متوجه شدم که چه اتفاقاتی افتاده است و انتخابات برگزار خواهد شد. هرچه که بود این انتخابات برگزار شد در پی اتفاقات دیشب چند نفر از اعضا به استان‌های خود بازگشتند که حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. 

*در خصوص صحبت‌های علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی علیه من باید بگویم که واقعا متأسفم ورزش اینگونه نیست که برای مردم نشان می دهند. بهتر است در مقابل اظهارات دبیر سکوت کنم، اما از دست بعضی از دوستان دل چرکین هستم. رعایت نکردن اصول، پیشکسوتی و ادب برای من قابل قبول نیست و دین ما بر پایه اخلاق است و باید این موضوعات رعایت شود. 

*امروز هر کسی که برای فدراسیون فوتبال انتخاب شد، وزارت ورزش هم وی را تأیید خواهد کرد و با توجه به پیش رو بودن مهمترین رویداد جهانی برای تیم ملی فوتبال کشورمان وزارت ورزش تمام قد کنار فدراسیون فوتبال ایستاده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *