چاه‌های غیرمجاز شهرستان خدابنده با دستور قضایی مسدود شدند

10:06 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۲۲۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خدابنده استان زنجان با هشدار به بهره برداران چاه‌های غیرمجاز گفت: از هرگونه تخلف منابع آبی در این شهرستان پرهیز کنید.

خبرگزاری میزان- وحید بختیاری در جریان انسداد چاه‌های غیر مجاز در شهرستان خدابنده با هشدار به بهره برداران از این چاه‌ها اظهار کرد: از هرگونه تخلف منابع آبی در این شهرستان پرهیز کنید.

وی افزود: در راستای چاره‌اندیشی برای کنترل کسری مخزن آبخوان‌ها و کاهش منابع آب زیرزمینی، طی یک روز کاری با انسداد 8 حلقه چاه غیر مجاز از خروج سالیانه بیش از 12 هزارمتر مکعب آب از سفره های زیرزمینی شهرستان خدابنده جلوگیری شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خدابنده تصریح کرد؛ هم اکنون با توجه به وضعیت بحرانی منابع آب در کشور و البته در سطح شهرستان خدابنده، هیچ گونه اغماضی در بر خورد با تخلفات در حوزه منابع آب وجود نداشته و با بهره برداران غیر مجاز برابر قانون و با قاطعیت تمام برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به ادامه دار بودن حرکت انسداد چاه‌های غیرمجاز خاطرنشان کرد: حفاظت و صیانت از منابع آبی تکلیف شرعی و قانونی همه مردم است و در این زمینه همه باید اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان چاه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *