رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تارتار: برای ملوان به غیر از بازی فردا آرزوی موفقیت دارم/ نیم نگاهی به بالای جدول داریم

18:05 - 07 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۱۶۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: ملوان تیمی است که فوتبالش را روی زمین بازی می‌کند و حیف است به خاطر نداشتن زمین مساعد دچار مشکل شود.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان برابر اصفهان پیش از دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال مقابل ملوان بندر انزلی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*خیلی خوشحالم پس از سال‌ها به انزلی برای یک مسابقه ورزشی آمده‌ام. از اینکه استان گیلان نماینده‌ای در لیگ برتر دارد، خوشحالم و ای کاش شهر رشت هم در لیگ برتر نماینده داشت تا دربی معروف استان گیلان برگزار می‌شد. من سابقه مربیگری در داماش را دارم و دربی که برگزار کردیم، جذاب بود. متأسفانه از رشت نماینده‌ای در لیگ برتر نداریم.

*برای ملوان به غیر از بازی فردا آرزوی موفقیت دارم. فردا بازی سختی داریم. در ابتدای فصل گفتم بازی‌های امسال قابل پیش‌بینی نیست، چرا که تیم‌ها خودشان را تجهیز و یارگیری کرده‌اند و از هواداران‌شان بهره می‌برند. هواداران ملوان پرشور هستند و به جذابیت‌های بازی کمک می‌کنند. امیدوارم با ارائه بازی خوب و با هدف سه امتیاز را بگیریم، چون الان تک امتیاز نه به درد ما می‌خورد نه ملوان. امیدوارم بازی زیبایی توأم با نتیجه باشد.

*هدف من و بازیکنانم بزرگ است. ضمن حفظ جایگاه سال گذشته، نیم‌نگاهی به رده‌های بالا داریم، اما بودجه رقابت با تیم‌های مدعی را نداریم. نه تنها ما، بلکه نزدیک به 9 تا 10 تیم جدا از بقیه هستند. شش هفت تیم هم برای قهرمانی و کسب سهمیه تجهیز شده‌اند. ما سعی می‌کنیم حداقل رقابتی جانانه با تیم‌های مدعی داشته باشیم. بازیکنان ما توانایی این را دارند و در سه بازی گذشته نشان داده‌ایم تیم خوبی هستیم.

*ضمن احترام به تیم خوب ملوان، فردا دنبال سه امتیاز بازی هستیم. ملوان تیمی است که روی زمین بازی می‌کند، اما متأسفانه زمین ورزشگاه متناسب با بازیکنان ملوان نیست. ملوان باید زمین خوبی داشته باشد تا مثل فجر سپاسی شیراز نشود. از مسئولان انتظار می‌رفت که نگهداری بهتری از زمین داشته باشند. ملوان تیمی است که فوتبالش را روی زمین بازی می‌کند و حیف است به خاطر نداشتن زمین مساعد دچار مشکل شود.

*محرومی برای بازی فردا نداریم، اما سعید باقرپسند مصدوم است. مصدومیت جدی رباط صلیبی زانوی او برای من و تیمم دردناک بود. باقرپسند از نیم‌فصل دوم سال گذشته به ما اضافه و در این سن و سال مطرح و شکوفا شد. خیلی از تیم‌ها در این فصل دنبال او بودند. یکی دو بازیکن مصدوم دیگر هم داریم و باید ببینیم شرایط‌شان چطور خواهد بود.انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *