رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهاجری: می‌توانیم راه‌های نفوذ استقلال را ببندیم/ روی غافلگیری به پیکان باختیم

19:42 - 07 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۱۶۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: فردا بازی با استقلال است و قطعا استقبال بهتری می‌شود ولی امیدوارم بازی‌های دیگر هم بیایند.

خبرگزاری میزان - رضا مهاجری، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*خداراشکر لیگ آرام آرام مسیر خودش را جلو می‌برد تیم‌ها به شرایط بازی نزدیک‌تر و هماهنگ تر می‌شوند. مخصوصا تیم‌هایی مانند تیم ما که تغییرات زیادی داشتیم و نیاز بود این تغییرات با تفکراتمان انجام شود. نفراتی را جذب کردیم. روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم.

*درست است هفته گذشته روی غافلگیری بازی را به پیکان واگذار کردیم ولی شکل فوتبال و آمارهایمان نشان می‌دهد رو به جلو حرکت می‌کنیم و پیشرفت داریم. این می‌تواند امیدوار کننده باشد که در آینده نه چندان دور این تیم حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

*با تلاش هیات مدیره، مدیران استانی و شهری، فرماندار و نماینده، توانستیم مبلغی از قرارداد بچه‌ها را پرداخت کنیم. امیدوارم بتوانیم قسط‌های بعدیشان را هم بدهیم که مشکلی نداشته باشند. جای خوشحالی دارد.

*یک بازی سخت، نفس گیر و سنگین است. نیاز یه دوندگی خوب و تمرکز بالا داریم. باید کم اشتباه باشیم و غافلگیر نشویم. بچه‌ها ثابت کرده‌اند می‌توانیم راه‌های نفوذ استقلال را ببندیم و از فضایی که می‌دهد بتوانیم حمله کنیم. تنها موردی که کار ما را سخت می‌کنند بازیکنانی از استقلال هستند که توانایی عوض کردن شرایط بازی را دارند. با یچه‌ها صحبت کردیم.

*می‌توانیم آن‌ها را کنترل کنیم و هیچ چیزی را به قضا و قدر نسپریم. تمام تلاشمان این است که استقلال را از شروع بازی تا پایان مدیریت و خودمان را جاهایی که نیاز است به حریف غالب کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که یک بازی ارزشمند و شایسته، در خور نام خوزستان، مسجد سلیمان، نفت و خود بچه‌ها باشد.  امیدوارم فردا روز خوبی را برای هم رقم بزنند.

*در بازی قبلی مقابل پیکان که باشگاه تماشای بازی را رایگان کرده بود، تیم ما هم شروع خوبی در لیگ داشت و بعد از مدت‌ها می‌توانستیم بعد از مدت‌ها می‌توانستیم از حضور تماشاگران استفاده کنیم، انتظارم این بود استقبال بهتری شود. قائمشهر، انزلی، آبادان، مسجدسلیمان و تبریز شهرهایی هستند که تماشاگرش با تیم زندگی می‌کند. تیم هویت آن شهر و فوتبال درون خانه‌ها است. از مسجدسلیمان هم همین ذهنیت را داشتم. چه قبلا که مهمان می‌آمدیم چه الان که خودم در این تیم مسئولیت دارم.

*انتظارم این بود تماشاگران بیشتر بیایند. این تماشاگر یار دوازدهم است. در لحظه‌هایی که ما و بازیکن نیاز داریم اهرم انگیزه و فشار داشته باشد تا بهتر کار کند. مثل موتوری که گاز می‌دهند و جان می‌گیرد. تماشاگر می‌تواند این روح را به تیم تزریق کند. فردا بازی با استقلال است و قطعا استقبال بهتری می‌شود ولی امیدوارم بازی‌های دیگر هم بیایند. ما شدیدا نیاز داریم تماشاگر را کنار خودمان داشته باشیم تا لحظاتی که کم می‌آوریم تماشاگر اهرم فشار و بیدار کردن تیم باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

*یکی دو بازیکن ما مصدومیت جزیی دارند که باید با کادرپزشکی صحبت کنیم و ببینیم به چه نتیجه‌ای می‌رسیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *