رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زارع: ملوان محکوم به کسب 3 امتیاز است/ ذوب آهن مردانه بازی می‌کند

17:42 - 07 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۱۶۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: بعد از مدت‌ها مقابل تماشاگران‌مان در انزلی بازی می‌کنیم که این مسئله خیلی امیدوارکننده است.

خبرگزاری میزان - مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بندر انزلی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*با توجه به اینکه بعد از مدت‌ها فردا مقابل تماشاگران‌مان در انزلی بازی می‌کنیم، این مسئله خیلی برای ما امیدوارکننده است و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا امتیاز کامل را به دست بیاوریم. مطمئناً در لیگ تمام بازی‌ها سخت است.

*ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و واقعاً مردانه بازی می‌کند. این تیم در بازی‌هایش کم موقعیت می‌دهد، اما ما محکوم به کسب سه امتیاز هستیم و تلاش می‌کنیم تا امتیاز کامل را بگیریم.

*در فوتبال تا اشتباهی رخ ندهد، گلی رد و بدل نمی‌شود. ما هم باید این اشتباهات را به حداقل برسانیم و روی کار دفاع تیمی‌مان بیشتر کار کنیم. البته در تمرینات سعی می‌کنیم این نقص را برطرف کنیم. ما یکی دو تا بیشتر هم بازی‌های دوستانه نداشتیم و رفته رفته تیم‌مان بهتر می‌شود، ولی مطمئناً باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا به راحتی امتیاز از دست ندهیم.

*اکبر ایمانی که در لیست ما هست، اما محمود مطلق‌زاده را به دلیل اینکه هنوز مشکلاتی درباره سربازی دارد در اختیار نخواهیم داشت. مصدوم خاصی نداریم و فقط آرمین انبساطی یک مقدار از ناحیه دنده مشکل داشت که تصمیم گرفتیم در این بازی استراحت کند تا در بازی‌ آینده بتوانیم از او استفاده کنیم.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *