حسن‌زاده: تجربه و سابقه مدیریتی تاج بیشتر از بقیه است/ با ورود سیاسیون فوتبال آسیب خواهد دید

12:25 - 07 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۰۷۶۷
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نقش تاج در پیشرفت سپاهان و فوتبال اصفهان بر کسی پوشیده نیست.

رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره رقابت 3 کاندیدا در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و ارزیابیش از این 3 نفر، اظهار داشت: برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در نهایت صلاحیت 3 کاندیدا یعنی تاج، عزیزمحمدی و ماجدی به تایید رسید. هر 3 نفر در 20 سال اخیر به نوعی در فوتبال بوده‌اند و در طول این 2 دهه به خوبی فوتبال ایران، نقاط ضعف و قوت آن را می‌دانند. قطعا هر 3 نفر در صورت ریاست می‌توانند روند فوتبال ایران به سمت پیشرفت سوق دهند، اما از بین این 3 کاندیدا به نظرم تجربه و سابقه مدیریتی تاج بیشتر از بقیه است.

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال، تصریح کرد: تاج مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان بوده و با نوع مدیریت او سپاهان یکی از قطب‌های فوتبال ایران شد. نقش وی در پیشرفت سپاهان و فوتبال اصفهان بر کسی پوشیده نیست و می‌توان ادعا کرد که عملکرد مدیریتی تاج در فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان و افتخارات تیم‌‌های اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا برگ برنده‌ای برای او به حساب می‌آید.

وی تاکید کرد: تاج یک مدیر فوتبالی است و کاملا درد فوتبال ایران را می‌شناسد و با نوع مدیریتش می‌تواند فدراسیون فوتبال ایران را به آن جایگاه اصلی خود برساند. به نظرم تاج گزینه بهتری برای ریاست فدراسیون است و در صورت انتخاب او بهتر است از ماجدی و عزیز‌محمدی در زیرمجموعه و بخش‌های دیگر فدراسیون استفاده کند. امیدواریم با همکاری و همدلی مدیریت فوتبال در ایران بهتر و کارآمدتر شود تا انشالله با برنامه‌ریزی مدون در تدارک تیم های ملی، برگزاری لیگ و دیگر موارد دغدغه‌ای نداشته باشیم.

حسن‌زاده در پایان با انتقاد از ورود سیاسیون به فوتبال، گفت: برای ریاست فدراسیون فوتبال افراد غیرورزشی و سیاسی دخالت می‌‎کنند که این اصلا خوب نیست. فوتبالی‌ها بهتر از سیاسیون می‌توانند فوتبال را مدیریت کنند و واقعا با ورود سیاسیون فوتبال ما آسیب خواهد دید. با حضور فوتبالی و مدیران آشنا به این رشته، روند پیشرفت فوتبال سرعت مضاعفی خواهد گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *