سرمربی تیم ملی والیبال جوانان: به نخستین هدف‌ که کسب سهمیه جهانی بود، رسیدیم

23:16 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۰۱۱۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: کسب سهمیه رقابت‌های جهانی سال 2023 نخستین هدف تیم ایران در بحرین بود و به آن دست یافتیم.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی مقدم درخصوص پیروزی تیم ملی والیبال جوانان مقابل تیم کره‌جنوبی و کسب سهمیه جهانی اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که به اولین هدف‌مان در این رقابت‌ها دست پیدا کردیم و باید از همه اعضای کادر فنی تشکر کنم که پنج ماه زحمات شبانه روزی آن‌ها جواب داد. هدف دوم کسب عنوان قهرمانی است که فردا برای آن می‌جنگیم.

وی افزود: بازی مقابل کره‌جنوبی حساسیت زیادی داشت و بچه‌ها این حساسیت را درک کردند. ‌در مواقعی از بازی احساسی بازی کردند که این مسئله هم به خاطر سن کم‌شان بود. اما تمام سعی کادر فنی این بود که بازیکنان را از هیجان دور کنیم تا آنها بتوانند بازی معقول خودشان را انجام دهند.

مومنی‌مقدم تصریح کرد: کره‌جنوبی با سیستم خاصی مقابل ایران بازی کرد، اما با این حال در دو ست اجازه ندادیم امتیازات این تیم بیشتر از ۲۰ شود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا هم بازیکنان روند خوبشان را ادامه دهند تا بتوانیم تیم هند که شگفتی ساز این رقابت‌ها است را شکست دهیم و با کسب عنوان قهرمانی به کشور بازگردیم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست کره‌جنوبی در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا ضمن صعود به دیدار نهایی این مسابقات، سهمیه رقابت‌های جهانی سال 2023 را به دست آورد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (دوشنبه هفتم شهریور) در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به  مصاف هند می‌رود.

انتهای پیام/


برچسب ها: تیم ملی والیبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *