کشف 10 میلیون دلار تقلبی در تهران

15:56 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۹۶۳۹
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 100 هزار قطعه اسکناس 100 دلاري تقلبی در مجموع به مبلغ 10 میلیون دلار خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با رصدهای اطلاعاتي و تحت کنترل قراردادن افراد مشکوک و مظنون، مشخص شد باندي از تبهکاران جاعل با همکاری یکدیگر، در سطح وسيعي مبادرت به تهيه و توزيع دلار‌هاي تقلبي و انجام معامله با این دلار ها مي‌کنند.


وی عنوان کرد: هویت و مخفیگاه این افراد شناسایی شد و به دست آمد متهمان تعدادی از کاربران فضای مجازی را که قصد خرید و فروش کالا دارند شناسایی کرده و با نمایش حجم انبوهي از دلارها در فضاي مجازي آنان ترغیب به انجام معامله با تبهکاران مي‌ کنند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران عنوان داشت: در ادامه با رصد های اطلاعاتی به دست آمد، متهمان در آخرين اقدام خود، قصد معامله 30 دستگاه کاميون کشنده با دلاهار های تقلبی را دارند که مخفیگاه و تردد این افراد تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت.


این مقام انتظامی درادامه افزود: در 2 عمليات مستقل و برنامه ريزي شده و منسجم هر 3 متهم در مخفیگاهشان در "تهران" و شهر" ري" دستگیر و در بررسی های بیشتر از این مکان 100 هزار قطعه اسکناس 100 دلاری کشف شد.


این مقام پلیسی بابیان اینکه پس از هماهنگی های قضائی هر 3 متهم برای تحققات تکمیلی در اختیار پلیس فتا تهران قرار گرفتند اضافه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با جرائم اقتصادی از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده اینگونه موارد مشکوک با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *