طاهرزاده: یک گل در 3 بازی برای پرسپولیس زشت است/ درویش غیرحرفه‌ای رفتار کرد

15:04 - 09 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۹۴۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زدن یک گل در سه هفته خیلی زشت است و آمار جالب خوبی نیست.

بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با میزان، درباره کیفیت فنی یورگن لوکادیا در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: آوردن لوکادیا به پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب بود، اما هنوز مشکل گلزنی برطرف نشده است. این بازیکن با توجه به اینکه دیر به تیم اضافه شده چند هفته طول می‌کشد تا بخواهد آماده شود. باید این فوروارد یک ماه قبل از آغاز مسابقات جذب می‌شد تا در شرایط تاکتیکی تیم قرار گیرد و در مسابقات به درد می‌خورد.

وی افزود: متاسفانه تا این مهاجم هلندی بخواهد به شرایط آرمانی برسد، 4- 5 هفته طول خواهد کشید. با این حال امیدواریم بدنساز پرسپولیس، لوکادیا را زودتر آماده کند. متاسفانه آمار گلزنی پرسپولیس خیلی ضعیف است، برای تیمی که 5 بار پشت سر هم قهرمان شده و طی 3 سال به فینال لیگ قهرمانان صعود کرده، زدن یک گل در 3 هفته خیلی زشت است و آمار جالب خوبی نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هنوز این تیم به یک مهاجم دیگر احتیاج دارد، تصریح کرد: رضا درویش مدیرعامل باشگاه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که تیم فقط همین یک فوروارد را می‌خواهد و با این حرف در کار فنی دخالت کرد و نظر داد که بسیار غیرحرفه‌ای بود. مدیریت فقط باید در مسائل مدیریتی باشگاه نظر بدهد. از نظر فنی باز هم باید یک فوروارد خوب جذب کنند تا مهاجمان دیگر انگیزه بیشتری برای رقابت داشته باشند و در مسابقه بهترین عملکرد را ارائه دهند و بیشتر از قبل گلزنی کنند.

وی ادامه داد: مدیریت در ابتدای فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت تا اینکه قرار بود ضربه آخر را محکم‌تر بزند و نتوانست این کار انجام دهد و در عدم جذب مهاجم ششدانگ برای تیم مدیریت باشگاه پرسپولیس کوتاهی کرد. از دست دادن 4 امتیاز مقابل ذوب‌آهن و فولاد به خاطر ضعف مدیریت بود.

طاهرزاده در پایان درباره کسب 3 امتیاز پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: پرسپولیس بعد از 2 تساوی مقابل ذوب‌آهن و فولاد به این پیروزی حیاتی مقابل آلومینیوم نیاز داشت. اگر در اراک امتیاز از دست می‌دادیم احتمالاً وارد مشکلات حاشیه‌ای می‌شدیم. امیدوارم در دیدار با صنعت‌نفت آبادان نیز 3 امتیاز بازی را بگیرند و روند رو به جلوی تیم همچنان ادامه داشته باشد تا امسال یک قهرمانی با اقتدار بگیریم و دل هواداران شاد شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *