رئیس کل دادگستری استان اردبیل: حمایت جدی از تولید سرلوحه کار تشکیلات قضایی استان است

16:57 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۹۴۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه افشین ورزند به سمت رئیس جدید دادگستری شهرستان نمین منصوب شد.

خبرگزاری میزان - مراسم تکریم و معارفه روسای دادگستری شهرستان نمین با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری و جمعی از مسولان شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند شکور نوروز نیا، قاضی افشین ورزند به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان نمین معرفی شد و قاضی نوروز نیا نیز به عنوان مستشار دادگاه تجدید نظر استان اردبیل منصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفته سپس از زحمات کارکنان و ضابطین قضایی که برای ایجاد امنیت و عدالت شبانه روزی تلاش می کنند قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه مسلما انجام دقیق و صحیح وظایف ذاتی از سوی هر دستگاهی موجب پیشگیری از وقوع بسیاری جرایم و تخلفات می شود بیان کرد: دستگاه قضایی نیز همواره از اقدامات قانونی دستگاه ها که موجب تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات مردم می شود حمایت می کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت شهرک های صنعتی در حوزه قضایی شهرستان نمین رسیدگی به درخواست ها و مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی و صنعتی را در اولویت دادگستری شهرستان نمین عنوان کرد و افزود: حمایت از واحدهای تولید به منظور رونق اشتغال از برنامه های اصلی قوه قضاییه است که در دادگستری استان اردبیل نیز با اتخاذ برنامه های مدون اهتمام ویژه ای به تحقق سیاست ها و اهداف کلی ترسیمی گام برداشته می شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *