دادستان ایلام دستور اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و ساماندهی موتورسوران را صادر کرد

15:02 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۹۳۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با دستور دادستان ایلام طرح جمع آوری معتادان متجاهر و ارازل و اوباش و ساماندهی موتورسورانی که به مخل بی نظمی هستند کلید خورد.

خبرگزاری میزان- در راستای ارتقاء سطح امنیت عمومی و نظم جامعه حسب دستور دادستان مرکز ایلام جلسه ایی با روسای کلانتری سطح استان و پلیس امنیت عمومی و اماکن در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان صورت گرفت.

حسب دستور عبدالوهاب بخشنده‌ در راستای جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد با ارازل و اوباش و ساماندهی موتور سیکلت های سطح شهر و برخورد با موتور سوارانی که نظم عمومی جامع را برهم زده اند، جلسه ایی با حضور نماینده دادستان شهرام غلامحسینی و روسای کلانتری های سطح استان، پلیس امنیت عمومی و پلیس اماکن در دادسرای عمومی و انقلاب ایلام برگزار شد.

در این جلسه غلامحسینی اظهار کرد: نیروی انتظامی به همراه دستگاه های متولی اقدام به شناسایی و جمع آوری معتادین متجاهر سطح شهر و جهت معرفی به کمپ اقدام کنند.

با توجه به شرایط کرونا و وضعیت شیوع این بیماری، پلیس امنیت عمومی و اماکن اقدام به شناسایی فعالیت قلیان سراهای غیر مجاز و جمع آوری این اماکن در سطح این شهرستان اقدام کنند.

موتور سوارانی که اقدام به برهم زدن نظم‌عمومی و بدون گواهینامه رانندگی فعالیت می کنند اقدامات قانونی در این خصوص صورت پذیرد .

در این راستا در پایان هر ماه گزارش اقدامات و عملکرد خود را به دادستانی اعلام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *