حضور 8 تیم برتر مسابقات دستجات آزاد کبدی ساحلی در رویداد کیش گیمز

14:18 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۹۲۹۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیرکل فدراسیون کبدی گفت: 8 تیم برتر مسابقات دستجات ازاد کبدی ساحلی کشور در سال 1401 در مسابقات کیش گیمز حضور خواهند داشت.

عباس فرهمندمهر در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری اولین دوره مسابقات کبدی کیش گیمز اظهار داشت: 8 تیم برتر مسابقات دستجات ازاد کبدی ساحلی کشور که در تیرماه سالجاری در بابلسر به رقابت پرداخنتد با هماهنگی های عمل آماده در مسابقات کیش گیمز حضور پیدا می کنند. کبدی بعد از کسب موفقیت‌هایی که در سال‌های گذشته داشته و با توجه به این موضوع که در بازی های آسیایی ساحلی در تایلند مقام قهرمان را از آن خود کرد این بار هم آمادگی این را دارد تا در بازی‌های آسیایی سانیا چین با قدرت حضور یابد و مقام قهرمانی را تکرار کند.

وی افزود: مسابقات متعدد می‌تواند منجر به تقویت تیم‌های ملی شود. حضور 8 تیم برتر در مسابقات کیش گیمز باعث افزایش آمادگی ورزشکاران خواهد شد.

دبیر کل فدراسیون کبدی اضافه کرد: مسابقات کیش گیمز فرست بسیار خوبی برای ورزشکاران است و از مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش برای برنامه ریزی این رویدادها تشکر میکنیم و امیدواریم برگزاری مسابقات این چنینی ادامه دار باشد. فدراسیون کبدی تمام تلاش خود را می کند که چون گذشته بهترین نتایج را برای ورزش کشور به ارمغان اورد.

فرهمندمهر خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان در رده سنی جوانان در تیر ماه 1401 برگزار شد و کمیته فنی فدراسیون بازیکنانی که از سطح عملکرد فنی بالایی برخوردار بودند را انتخاب کرده و نفرات برتر جهت حضور در اردوهای تیم ملی مشخص شد. در نیمه دوم امسال هم اردوهای تدارکاتی و آماده‌سازی تیم‌های ملی جوانان برای حضور در دومین دوره مسابقات جهانی و همین طور مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: کبدی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *