وزیر دادگستری: نقش دادگستری زنجان در حمایت از واحدهای تولیدی استان و رفع موانع ارزشمند است

13:45 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۹۱۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
وزیر دادگستری گفت: دادگستری استان زنجان در اجرای سیاست های قوه قضاییه جزو 5 استان برتر در سطح کشور است که این امر مرهون تلاش کارکنان مجموعه دادگستری استان است.

خبرگزاری میزان- جلسه شورای قضایی استان زنجان ظهر امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان، معاونان دادگستری، مدیران سازمان های تابعه قوه قضاییه و قضات دادگاه های تجدید نظر استان در سالن کنفرانس دادگستری برگزار شد.

امین حسین رحیمی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: هدف از سفر به استان زنجان افتتاح چندین پروژه واحدهای تولیدی و مسکن ملی بود که در این دو روز حضور در استان و آیین افتتاح قریب به اتفاق مسئولان استان و مدیران دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی اذعان به نقش اثر گذار دادگستری استان به ویژه رئیس کل دادگستری و دادستان زنجان در حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع داشتند که جا دارد از این اقدام ارزشمند تقدیر کنم.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و خیر مقدم به وزیر دادگستری گفت: دادگستری استان زنجان در اجرای سیاست های قوه قضاییه جزو 5 استان برتر در سطح کشور است که این امر مرهون تلاش کارکنان مجموعه دادگستری استان است.

وی با اشاره به اقدامات موثر دادگستری استان زنجان در پیگیری و حمایت از واحدهای تولیدی و تلاش برای رفع موانع اظهارکرد: بنای دادگستری استان در این راستا کمک به همه دستگاه های حاکمیتی است و نقش پر رنگ دادگستری استان در اقتصاد مقاومتی در بازگرداندن مجدد واحدهای تولیدی تعطیل شده و یا در آستانه تعطیلی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیا اینکه 11 درصد پرونده های قضایی استان بصورت کاملا الکترونیکی رسیدگی می شود افزود :با برنامه ریزی‌های انجام شده درصدد افزایش این تعداد به درصد بیشتر هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در ادامه با اشاره به اینکه با پیگیری قاطع دادگستری استان 60 هکتار زمین که در گذشته برای ایجاد واحدهای تولیدی به سرمایه گذاران واگذار شده بود، اما در عمل این امر اتفاق نیفتاده بود بازپس گیری و به 100 سرمایه گذار واقعی واگذار شد که این کار در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذار و ایجاد اشتغال بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *