رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمپدلی: والیبال بانوان ایران باید از پایه اصلاح شود/ به خاطر اشتباهات فردی باختیم

11:01 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۸۸۲۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: خستگی ناشی از مسابقات شاگردانم را در مسابقه برابر چین‌تایپه به اشتباه انداخت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل چین‌تایپه در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون آسیا صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*در مسابقه با ژاپن شاگردانم از نظر جسمی و ذهنی خسته شدند. قرار بود دیدار امروز ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی باشد اما ساعت ۱۲ شب اعلام کردند که برگزار کننده ساعت ۱۰ صبح را به مسابقه ایران و چین‌تایپه اختصاص داده است.

*تغییر زمان بازی نمی‌تواند بهانه‌ای برای توجیه شکست باشد. به شاگردانم تبریک می‌گویم چون مسابقات زیادی را امسال با تیم‌های سرعتی و سطح بالا برگزار کردند. آن‌ها در این رویداد عملکرد خوبی داشتند.

*یکی از گام‌های بزرگ در راستای پیشرفت والیبال زنان ایران توجه به اصلاح تکنیک بازیکنان در رده‌های سنی پایه است. باید یک نوع تکنیک را میان والیبالیست‌ها ثابت قرار دهیم. همانطور که دیدیم در این رویداد تیم‌های قوی بازیکنان‌شان تکنیک ثابتی داشتند و در شرایط سخت و حساس این مسئله به آن‌ها کمک بزرگی کرد.

*ما امروز به خاطر اشتباهات واضحی که بازیکنانم انجام دادند نتیجه را واگذار کردیم فشار زیادی در این مسابقات به آن‌ها وارد شده است، این اشتباهات را دیگر تیم‌ها نداشتند و توانستند به خوبی در شرایط سخت کار کنند. باید والیبال زنان ایران از پایه اصلاح شود البته این مسئله نیاز به کمک و همکاری فدراسیون هم دارد.

*هنوز نمی‌دانیم فردا با چه تیمی بازی داریم، اما مطمئنم ملی‌پوشان امروز استراحت می‌کنند و برای دیدار فردا تمام انرژی خود را به کار می‌گیرند تا جایگاه هفتم را به دست آوریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: والیبال کمپدلی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *