رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

63 واگن مترو از محل منابع دولت خریداری می‌شود

10:48 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۸۷۸۵
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با آخرین وضعیت مترو تهران توضیحاتی ارائه کرده است.

خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران نوشت: جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در بخش افزایش واگن‌های مترو تهران نیازمند خرید واگن هستیم و این موضوع را از زمان دولت قبلی قول داده بودند، اما متاسفانه محقق نشد و در حال حاضر چنین مسئله مهمی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: به ما وعده دادند که پیش پرداخت ۶۳۰ واگن را پرداخت کنند و در دولت این موضوع در حال پیگیری و بررسی است تا از محل منابع دولت، پیش پرداخت‌های آن که ۱۱۴ میلیون دلار است پرداخت کنند و قرارداد عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران یادآور شد: نکته مهم این است که تمامی این کار‌ها سریع الوصول نیستند و زمان می‌برند تا در مکانیزم بانکی قرار گیرند همچنین تلاش ما این است که قطعات واگن‌های مترو در داخل ساخته شود.

تشکری هاشمی بیان کرد: تولید قطار در داخل سلسله مراتب سختی را دارد تا استاندارد کسب کند، اما به موازات این موضوع، بازسازی واگن‌های موجود در حال پیگیری است، زیرا زمان تعمیرات اساسی آن‌ها رسیده است.

وی گفت: مقرر شد که برای تامین قطعات و شروع بازسازی واگن‌های مترو، سریعا به زودی با تعمیرکنندگان قرارداد‌ها منعقد شود و به نظر می‌آید خیز خوبی برای مترو برداشته شده است.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


برچسب ها: متروی تهران مترو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *