لطیفی: استقلال اتفاقی به مس کرمان گل زد/ ساپینتو به یک دستیار باتجربه‌تر نیاز دارد

0:30 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۸۶۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال با هم هماهنگ نیستند و کار ترکیبی ندارند، چون ساپینتو فرصت این کار را نداشته است.

علی لطیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: استقلال مقابل مس خوب بازی نکرد و شکل بازی‌اش سردرگم بود و بازیکنان برای پاس دادن و گل زدن بسیار عجول بودند. فقط در 20 دقیقه آخر مثل نیمه اول بازی ملوان فوتبال مالکانه‌ای را ارائه داد.

وی افزود: ساپینتو دنبال فوتبال مالکانه است که فاکتور اصلی این فوتبال؛ حرکت بدون توپ بازیکنان، رفتن به فضاهای خالی و دوندگی است تا بتوانند بازیکن صاحب توپ را در شرایط بهتر برای پاس دادن قرار دهند، اما هیچ کدام از این موارد در دیدار با مس اجرا نشد تا استقلال روی یک اتفاق به گل برسد. دلیل برتری استقلال برابر مس به خاطر شخصیت این تیم و نقش بازیکنان درجه یک و ستاره‌های آن بود. به هیچ وجه بازیکنان با هم هماهنگ نیستند و کار ترکیبی با هم ندارند، چون ساپینتو فرصت این کار را نداشته، اما امیدواریم این اتفاق در آینده رقم بخورد. استقلال هفته به هفته بهتر خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد قرعه ایده‌آل برای این تیم در مسابقات لیگ برتر، عنوان کرد: قطعاً بازی راحت در رقابت‌های لیگ برتر نداریم، اما‌ به غیر از دیدار هفته اول مقابل سپاهان، در هفته‌های بعدی قرعه مناسبی به استقلال خورده است و این تیم هم به بهترین شکل، با پیروزی‌های پشت سرهم از این قرعه استفاده می‌کند. در بازی هفته چهارم هم استقلال این توانایی را دارد تا نفت مسجدسلیمان را ببرد و این پیروزی‌ها به استقلال شخصیت می‌دهد.

کارشناس فوتبال درباره انتقادات به حضور خسرو حیدری در کادرفنی استقلال یادآور شد: یکی از کارهای قابل تحسین آجورلو اعتماد به پیشکسوتان استقلال و دادن پست و مقام به آنهاست، اما حیدری بدون کوچکترین تجربه و رزومه در مربیگری به عنوان دستیار ایرانی ساپینتو برگزیده شد. اگر سرمربی استقلال ایرانی بود هیچ مشکلی وجود نداشت، اما سرمربی پرتغالی شناختی از بازیکنان و فوتبال ایران ندارد و در حال حاضر نمی‌تواند با آنها ارتباط روحی روانی کاملی برقرار کند. استقلال نیاز داشت یک مربی باتجربه‌تر که در لیگ برتر یا دسته‌های پایین‌تر کارکرده به کادر فنی اضافه کند.

لطیفی در خصوص بازگشت مهدی قایدی به تیم فوتبال استقلال، گفت: قایدی تمام توان خودش را در دیدار با مس کرمان گذاشت، اما به اندازه بازی با ملوان تأثیر نداشت؛ هرچند با کارهای تکنیکی خودش مدافعان مس کرمان را سرگرم کرد و تمرکز شان را به هم زد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *