معرفی دستگاه های برتر در حوزه عفاف و حجاب

21:52 - 05 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۸۳۲۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
دستگاه های برتر در عرصه حجاب و عفاف همچنین گروه های جهادی مردمی و ستادهای امر به معروف و نهی از منکر برگزیده در این حوزه معرفی شدند.

خبرگزاری میزان_ بنا به اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، همزمان با هفته دولت، بر اساس ارزیابی معاونت امور دستگاه های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سازمان انرژی اتمی ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارتخانه امور اقتصاد و دارایی کشور به عنوان دستگاه های موفق در اجرای شاخص های عفاف و حجاب معرفی و از روسای شورای های امر به معروف و نهی از منکر این دستگاه ها تقدیر به عمل آمد.

لوح تقدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در همین ارتباط به محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، مهندس محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، علی صالح آبادی رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور اهدا شد.

همچنین از گروه های جهادی مردمی برتر و در واقع ناظران مردمی حوزه عفاف و حجاب نیز تقدیر به عمل آمد. آقایان مصطفی امیری و غلامرضا مهدی زاده و خانم رقیه عباسی جزء جهادگرانی موفق این عرصه مهم بودند.

در ادامه، ستادهای امر به معروف و نهی از منکر برگزیده در حوزه عفاف و حجاب معرفی شدند.

بهمن شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، میثم صابریون دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان و سیدابراهیم میرعباس زاده دبیر محترم ستاد امر به معروف استان اردبیل برگزیدگان این بخش بودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *