دادستان مرکز خوزستان: ترک فعل مدیران در حوزه ترخیص کالا پیگیری می‌شود

17:18 - 05 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۸۱۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از پیگیری ترک فعل برای مدیرانی که نسبت به ترخیص کالاها و اموال از گمرکات و بنادر استان، کوتاهی یا تخلف داشته‌اند، خبر داد.

خبرگزاری میزان - صادق جعفری چگنی در بازدید از انبارهای کالا در گمرک و بنادر خرمشهر، اظهارکرد: در این بازدیدها عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از این مسائل مربوط به پرداخت عوارض و حقوق دولتی است که اقدامات لازم طی فرایند معمول انجام می‌شود، افزود: بخشی از مسئله مربوط به سازمان اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که در این خصوص پیگیری‌های لازم از طریق دادستانی مرکز استان و کشور جهت تسریع در ترخیص کالاها در دست اجراست.

جعفری چگینی افزود:ترک فعل مدیرانی که نسبت به ترخیص کالاها و اموال از گمرکات و بنادر استان، کوتاهی یا تخلف داشته‌اند، پیگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در خصوص خودروهای موجود در این انبارها، نیز گفت: احکام این خودروها باید در تهران صادر شود که در صورت صدور، تصمیمات لازم جهت اجرای سریع آن اتخاذ می‌شود.

وی تصریح کرد: نسبت به اجرای احکام قضایی سایر اموال نیز چنانچه آرایی از سوی دستگاه قضایی یا نهادهای شبه قضایی صادر شود، تسریع لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: تخلف داستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *