رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پولادگر: استان‌ها باید به المپیادهای استعدادیابی توجه ویژه‌ای داشته باشند

15:18 - 05 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۷۹۴۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وظیفه‌ی ما اینست که شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم تا ورزشکاران رشته‌های مختلف بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر در همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های تخصصی با هدف بررسی مسایل و مشکلات، گفتمان رودرو با هدف تبیین پیشنهادها مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار داشت: با توسعه شبکه‌های اجتماعی، ضمن تغییر روابط اجتماعی، گفتمان رودرو را به حداقل رسانده و همین موضوع ارتباط بین افراد به ویژه در سازمان‌ها و ارگانها را در بسیاری از حوزه‌ها به چالش کشانده است.

وی یکی از راهکارهای ارتباط مستقیم و کارآمد را برگزاری نشست‌های تخصصی دانست و افزود: جلسات رودرو در راستای رفع مشکلات یک راه طولانی را کوتاه و زمان آن را به حداقل می رساند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با بیان اینکه ورزشکاران، اصلی ترین رکن ورزش کشور هستند که باید ورزش و ورزشکاران در ابعاد مختلف مورد توجه قرار بگیرند افزود: هیات‌های ورزشی پایه‌های ورزش در حوزه های مختلف هستند و هر استانی باید تلاش کند تا ضمن رفع مشکلات ورزشکارانش، بستر رشد و هدایت آنها به سمت افتخارآفرینی در سطح ملی را مهیا کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه‌ی ما و مهمترین هدفمان این است که شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم تا ورزشکاران مان در رشته های مختلف بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

در ادامه این نشست سید محمد پولادگر توضیحاتی درخصوص اهمیت برگزاری المپیاد استعدادیابی ارایه کرد و توجه جدی استان‌ها به این رویداد را مورد توجه قرار داد.

وی همچنین در این نشست به تبیین اثرات مثبت حضور و برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور پرداخت و اظهار داشت: این مسابقات علاوه بر ایجاد هیجان در بین جامعه ورزش، باعث رونق بخشی جریان مردمی و اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *