سیدعباسی: استقلال در بازی‌سازی مشکل دارد/ پرسپولیس با برد مقابل آلومینیوم از استرس خارج شد

11:52 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۷۶۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هر تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید از ابتدا تا پایان فصل ثبات تیمی داشته باشد.

سیدداوود سیدعباسی در گفت‌وگو با میزان، درباره ارزیابی‌اش از 3 هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بعد از گذشت ۳ هفته کم کم تیم‌ها به شرایط آرمانی خودشان نزدیک می‌شوند. قطعاً در شروع هفته آینده بازی‌های بهتری از قبل خواهیم دید. در هفته سوم چند دیدار پرگل بود و این هفته مسابقات جذابی را دیدیم. به نظر می‌رسد بیست و دومین دوره لیگ برتر نسبت به سال قبل خیلی بهتر خواهد بود، چون چند تیم هم سطح هستند و برای قهرمانی تلاش دارند و این به جذابیت لیگ کمک می‌کند. هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و تیمی که 2 هفته خوب نبود، در هفته سوم به پیروزی رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد کیفیت این تیم در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است و جا دارد در بازی‌های بعدی که شرایط مسابقات سخت‌تر می‌شود، بازیکنان و ساپینتو توانایی حداکثری خودشان را نشان دهند. خط هافبک استقلال هنوز مشکل دارد و به یک هافبک طراح نیاز دارد تا با فورواردها ارتباط بیشتری برقرار کند و بتواند فرصت‌های گلزنی بیشتری را ایجاد کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیروزی پرسپولیس در هفته سوم مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: پرسپولیس با برد مقابل آلومینیوم از استرس خارج شد و در سومین بازی موفق به گلزنی شد. ضمن اینکه در 3 بازی کلین شیت کرد و گلی نخورد. سرخپوشان در خطوط مختلف خوب کار می‌کنند، فرصتی به حریف نمی‌دهند و مالکیت توپ را در اختیار دارند. پرسپولیس این پتانسیل را دارد که هفته به هفته بهتر شود، اگر به این روند رو به رشد خود ادامه دهد، شایستگی قهرمانی را دارد.

سیدعباسی در پایان درباره عملکرد تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: سپاهان با کیفیت فوتبال بازی می‌کند و عملکردش خوب است و در دیدار با گل‌گهر نیز فوتبال رو به جلویی ارائه کرد. سپاهان چند سال است که مدعی قهرمانی است و به مرور هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم کارش برای گرفتن جام سخت‌تر می‌شود. مورایس مربی قابلی است و رزومه بسیار خوبی دارد. باز با این شرایط سپاهان تیم توانمندی است، اما هنوز چیزی مشخص نیست. اگر تیمی بخواهد قهرمان شود باید از ابتدا تا پایان فصل ثبات داشته باشد که باید دید در آینده چه چیزی رقم می‌خورد و آیا ثبات خود را برای ادامه لیگ حفظ می‌کند تا قهرمان شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *