رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نشست سالیوان و گانتز در واشنگتن با محوریت ایران/هشدار لاپید به رئیس موساد

11:31 - 05 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۷۳۱۷
مشاور امنیت ملی آمریکا و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کاخ سفید درباره مسائل مختلف از جمله ایران و مسائل امنیتی به گفت‎وگو پرداختند.

خبرگزاری میزان - کاخ سفید می‎گوید که «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی آمریکا و «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرده و به رایزنی درباره مسائل مختلف، از جمله ایران و مسائل امنیتی پرداختند.

به گزارش پایگاه کاخ سفید، «سالیوان» در این دیدار بر آنچه تعهد تزلزل ناپذیر «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا به امنیت رژیم صهیونیستی خواند، تاکید کرد؛ همچنین دو طرف درباره راه‌های تعمیق مشارکت امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی از جمله از طریق همکاری و هماهنگی منطقه‌ای، تبادل نظر کردند.

آنها همچنین در مورد تعهد آمریکا برای اطمینان از آنچه عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و تهدیدات ایران خواندند، گفت‌گو کردند.

در خبری دیگر، رسانه‎های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که مدت کوتاهی پس از انتشار اظهار نظر «دیوید بارنیا»، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، موساد، درباره آمریکا و موضوع هسته‌ای ایران، «یائیر لاپید»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با او تماس گرفته و خواستار این شده «بارنیا» در انتقاد از آمریکا از چارچوب خارج شده و از او در این رابطه توضیح خواسته است.

گزارش‌ها می‌گویند که مشخص نیست «لاپید» مستقیما «بارنیا» را توبیخ کرده است یا خیر.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *