رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پذیرفته: شکست استرالیا دور از دسترس نیست/ سبک قضاوت داوران شرق و غرب آسیا تفاوت دارد

7:45 - 07 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۷۲۶۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: اگر نمی‌بردیم شرایط برای صعود به جام جهانی بسیار سخت می‌شد‌.

سجاد پذیرفته در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی اخیر تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی، اظهار داشت: خدا رو شکر که توانستیم از سد تیم خوب ژاپن‌ بگذریم، زیرا واقعا به این پیروزی خانگی نیاز داشتیم و اگر نمی‌بردیم شرایط برای صعود به جام جهانی بسیار سخت می‌شد‌. هرچند در تیم ملی بسکتبال تغییر نسل ایجاد شده، اما بازیکنان بزرگی مانند حامد حدادی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی و محمد جمشیدی را داریم که هر کدام در پست‌های خود از بهترین‌های آسیا هستند و ان‌شالله با تمام توان به مصاف بازی با استرالیا می‌رویم.

ستاره جوان تیم ملی بسکتبال با تمجید از حضور تماشاگران در بازی با ژاپن، خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانستیم از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم و خوشحالم که با شکیت ژاپن شرمنده تماشاگران در سالن و مردم نشدیم. در دفاع طبق دستورات کادرفنی و آنالیزی که داشتیم پیش رفتیم و واقعا تمام بازیکنان در حمله و شوت‌زنی عملکرد خوبی داشتند.

وی با اشاره با دیدار سخت گقابل استرالیا، افزود: ژاپن هرچند ۲ بازیکن خود را به تهران نیاورده بود، اما هم سرعت بالایی دارند و هم تیم شوت‌زنی هستند. بازیکنان بزرگی که تیم ملی ایران دارد در لحظات حساس شرایط را به سودمان تغییر داد و خوشحالم که با روحیه خوبی راهی دیدار با استرالیا خواهیم شد. مقابل استرالیا از پیش بازنده نیستیم. آن‌ها برخی از بازیکنان اصلی خود را مقابل ایران ندارند و به نظرم شکست استرالیا هم دور از دسترس نیست.

پذیرفته در پایان درباره داوری گفت: داوری خوب بود، اما سبک قضاوت داوران شرق و غرب آسیا تفاوت دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *