رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیدصالحی: پرسپولیسی‌ها از لحاظ جسمانی در آمادگی کامل نیستند/ لوکادیا کارایی لازم را ندارد

14:13 - 05 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۷۱۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال گفت: پیروز نشدن در لیگ برتر و نبردن تیم آلومینیوم در خانه‌اش دست به دست هم داد تا بازیکنان پرسپولیس استرس داشته باشند.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول شرایط خوبی داشت و مسلط بر بازی بود و با کارهای ترکیبی به حریف فشار آورد. از طرفی آلومینیوم در زمین خودش جمع شده بود و چشم به ضد حملات داشت. سرخپوشان هم قصد داشتند از عمق دفاع حریف استفاده کنند که میلاد سرلک توانست از این تاکتیک بهره ببرد و گل زد. بازی پرسپولیس در نیمه دوم کیفیت لازم را نداشت و بازی مالکانه را در این تیم ندیدیم، اما تیم آلومینیوم در نیمه دوم بهتر بازی کرد.

وی درباره عملکرد لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس عنوان کرد: لوکادیا هنوز هم اضافه وزن دارد و کارایی لازم را در این بازی نداشت. البته او 100 روز است بازی نکرده و چابکی لازم را ندارد. به هر حال پرسپولیس در 2 بازی گذشته پیروز نشده بود و در دیدار با آلومینیوم به دنبال 3 امتیاز بازی بود، به همین علت استرس بین بازیکنان پرسپولیس وجود داشت.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه طلسم نبردن پرسپولیس در اراک شکسته شد، خاطرنشان کرد: پیروز نشدن در لیگ برتر فوتبال و نبردن تیم آلومینیوم در خانه‌اش همه دست به دست هم داد تا بازیکنان پرسپولیس استرس داشته باشند. البته پرسپولیسی‌ها از لحاظ جسمانی در آمادگل کامل به سر نمی‌برند و بدن‌هایشان در دقایق پایانی کم می‌آورد که کادر فنی باید برای این موضوع فکری کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *