بازیکنان پرسپولیس پس از شکست آلومینیوم اراک چه گفتند؟

22:46 - 04 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۶۶۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام دادند.

خبرگزاری میزان - بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس مس از پیروزی یک بر صفر در مهم‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر مقابل تیم آلومینیوم اراک صحبت‌هایی انجام دادند که در زیر می‌خوانید.

*مهدی ترابی:

*به این سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم. ان‌شاالله ازبازی‌های بعد بهتر بازی می‌کنیم.

*در مورد اینکه بازی بدون تماشاگر بود، اما افرادی روی سکوها حضور داشتند باید بگویم که متاسفانه همیشه همینطوری است و در شهرستان‌ها این اتفاقات می‌افتد. طبیعی است و عادت کرده‌ایم.

*پاس گلی که ارسال کردم مهم نیست. مهم بردن تیم است که خداراشکر به آن رسیدیم.

*سروش رفیعی:

*در زمان خوبی برنده شدیم. تیم خوب و قابل احترامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمان خوبی بردیم و باید بگویم رحمتی تیم خوبی درست کرده است. به آن‌ها خداقوت می‌گویم و امیدوارم بردها و 3 امتیاز گرفتن‌های ما تداوم داشته باشد.

*شاید در نیمه دوم آن طور که می‌خواستیم بازی نکردیم؛ چراکه فشار و استرس گرفتن این 3 امتیاز باعث شد آن طور که می‌خواهیم بازی نکنیم، اما مهم‌ترین مسئله در لیگ گرفتن 3 امتیاز است. به هوادارانمان بابت این برد تبریک می‌گویم.

*قطعا ما در ادامه خیلی بهتر خواهیم شد. هفته گذشته هم این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفتم و امیدوارم هواداران ما صبوری می‌کنند. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند اما اصول تیم ما رعایت می‌شود و مطمئن باشید جواب می‌گیریم.

*دانیال اسماعیلی‌فر:

*در دو هفته اول مساوی کرده و در این بازی محکوم به برد بودیم. بازی سختی بود. آلومینیوم تیم خوبی است و در زمین خودش بازی می‌کرد، ولی خدا را شکر موفق شدیم با حداقل نتیجه پیروز شویم و سه امتیاز را بگیریم.

*متأسفانه بازیکن خارجی آلومینیوم در اوایل بازی یک تکل روی زانوی پایم زد. متأسفانه یک نیمه با درد بازی کردم. واقعاً از دقیقه 50 به بعد نمی‌توانستم ادامه بدهم.

*فرشاد فرجی:

*نمی‌دانم شرایط مصدومیتم چطور است. فردا ام آر آی می‌گیرم تا ببینم چه خواهد شد. دعا کنید مشکلی نداشته باشم.

*حامد پاکدل:

*بازی سختی بود، اما خدا را شکر که برنده شدیم. به این برد نیاز داشتیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *