گل‌محمدی: برای قهرمانی بسته شدیم و این هدف ماست/ لوکادیا از نظر بدنی نیاز به کار بیشتر دارد

21:37 - 04 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۶۶۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: اگر قرار بود تماشاگر بیاید ما امروز استادیوم را پُر می‌کردیم.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی در نشست خبری انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*قبل از هر چیز این برد را به موسی سلامت جانباز عیزی کشورمان تقدیم می‌کنم. گرفتن این 3 امتیاز برای ما بسیار مهم بود. ما در 2 بازی قبل امتیاز از دست دادیم و این بازی برای ما حساس و حیاتی بود. خدا را شکر که بردیم چون بازی سختی بود.

*آلومینیوم موقعیت داشت، اما ما هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم حریف فشار بیشتری آورد، اما خوب دفاع کردیم و به حریف موقعیت ندادیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که 90 دقیقه بازی خوبی انجام دادند. آلومینیوم اراک تیم با کیفیتی است، اما خدا را شکر 3 امتیاز خوبی گرفتیم و این برد را به هواداران مان تقدیم می‌کنیم. امیدوارم در بازی های بعدی هم امتیازات خوبی بگیریم.

*درباره بازی حرف زدم. ارزیابی خودم را هم گفتم. ما امروز موقعیت‌های خوبی داشتیم. موقعیت‌های صد درصد گل به حریف ندادیم و خوب دفاع کردیم. ما امروز خوب بودیم، گل زدیم و به حریف موقعیت ندادیم.

*لیگ ما لیگ سختی است و این که توقع داشته باشیم چون پرسپولیس هستیم همه بازی‌ها را ببریم توقع درستی نیست. ما برای همه بازی‌ها برای 3 امتیاز تلاش می‌کنیم. همیشه برای برد تلاش می‌کنیم، اما لیگ ایران لیگ سختی است.

*مقابل تیم باکیفیتی در زمین خودش بازی کردیم. بازیکنان با تجربه‌ای دارند. هیچ تیمی اینجا راحت برنده نمی‌شود. لیگ ما لیگ پرفشاری است. البته ما برای قهرمانی بسته شدیم و این هدف ماست. در این شکی نیست که مدعی قهرمانی هستیم، اما اینکه در هر بازی بخواهیم 3،4 گل بزنیم انتظار درستی نیست. امروز حداقل موقعیت‌ها را به حریف دادیم. از نظر ساختار دفاعی و دروازه خیلی بهتر از قبل شدیم. آن‌ها وظایف خود را درست انجام می‌دهند.

لوکادیا نیاز به بازی‌های بیشتری دارد. او از موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کند. باید بیشتر تمرین کند و بیشتر باید آماده شود. بازی اول او بازی سختی بود، اما فکر می‌کنم با تمرینات مداوم می‌تواند کیفیت خود را نشان دهد. از نظر بدنی کار دارد و باید بیشتر کار کند‌.

*سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه امروز خط حمله پرسپولیس امروز حرف زیادی برای گفتن نداشت گفت: شما نیمه اول را دیدید؟ شاید خوب بازی را ندیدید!

*از حضور تماشاگران در استادیم استقبال می‌کنیم چون از حضور آن‌ها لذت می‌بریم. حق هواداران است که در ورزشگاه باشند. امروز هم می‌شد تماشاگران بیشتری در استادیوم باشند، اما به کار بردن برخی از الفاظ و توهین‌ها خوب نبود. به کادرفنی و بازیکنان فحاشی شد و این درست نبود. برای برگزاری بازی‌ها اگر قرار باشد بدون تماشاگر باشد باید راهکار مناسبی باشد تا کسی نیاید. این تعداد تماشاگر ما را غافلگیر کرد. اگر قرار بود تماشاگر بیاید ما امروز استادیوم را پُر می‌کردیم.

*سعید صادقی امروز یکی از بازیکنان خوب ما بود و نمی‌خواهم از کسی دفاع کنم. شروع کار او در پرسپولیس است و انتظارات اینجا بالاست. او می‌تواند خیلی بهتر از این باشد اما امروز یکی از خوب‌های ما بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *