سجادی: مشکل مالی بابت اعزام کامل تیم اسکی روی چمن به ایتالیا نیست

15:32 - 04 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۶۲۹۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان گفت: نتایج بانوان و آقایان ایرانی در جام جهانی اسکی روی چمن با توجه به کمبود تجارب در یک دهه گذشته مطلوب بود.

خبرگزاری میزان - سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری جام جهانی اسکی روی چمن در پیست دیزین صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*10 سال قبل در همین پیست میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان بودیم و مسابقات الان هم شبیه آن است، اما با تعداد تیم‌هایی کمتر. بنا به دلایلی از جمله کرونا از شرایط میزبانی‌های خود فاصله گرفته بودیم، اما با همتی که فدراسیون داشت و همکاری شرکت توسعه و پیست دیزین، سعی کردند میزبانی شایسته‌ای را رقم بزنند. به نظرم نتایجی که در بخش بانوان و آقایان کسب، شد با توجه به کمبود تجارب در یک دهه گذشته، خوب و مطلوب بود. امیدوارم زمستان خوبی هم باشد و پذیرای علاقمندان به اسکی در این منطقه باشیم.

*در مورد اینکه برخی از بانوان به دلیل نداشتن تجهیزات شرکت نکردند و قرار است تیم کامل به ایتالیا اعزام نشود، باید بگویم که قولی که به رئیس فدراسیون دادم این بود که هر آنچه نیاز دارند سریع تر به ما بگویند تا برنامه ریزی را انجام دهیم. به هرحال در هیات دولتی همکارانی وجود دارند و اگر نیاز باشد که شرایطی را تسهیل کنیم و مجوزهایی را بگیریم، این کار را انجام می‌دهیم. از لحاظ مالی هم مشکلی نیست تا تیم کامل اعزام شود.

*به هرحال اینها موارد فنی است و مسئولان فدراسیون و کادرفنی باید تصمیم بگیرند. ما به دیدگاه فدراسیون‌ها احترام می‌گذاریم. مثلا در مورد کشتی هم چون اعزام زیاد دارد به شورای برون مرزی گفتم هر تعدادی که این رشته اعزام داشته باشد، همکاری لازم صورت بگیرد. در مورد رشته‌های دیگر هم همین است و فکر نمی‌کنم اعزام یکی دو نفر اضافه هزینه‌ای ندارد.

*با توجه به اینکه امروز دو سه برنامه فشرده داشتیم، اما آمدم اینجا تا مسابقات را ببینم. حضور در اینجا فکر می‌کنم به منزله تشکر از همه دست اندرکاران ورزش استان است. به هرحال خود من هم ورزشکار دوومیدانی بودم و دوست داشتم یک روزی یک نفر پیشکسوت یا مسئول بیاید و تمرینات را ببینید، چون زجر واقعی و فشار سنگین در تمرین است. امروز هم خوشحال شدم که حضور پیدا کردم و به همه خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *