رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صدور و تحویل اولین سند مالکیت حدنگاری اراضی مزروعی کشور در استان تهران

12:08 - 04 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۶۰۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اولین سند مالکیت حدنگاری اراضی مزروعی کشور در اجرای تفاهم نامه فی مابین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهادکشاورزی در شهرستان پیشوا در استان تهران صادر و تحویل مالکان شد.

خبرگزاری میزان- اولین سند مالکیت حدنگاری اراضی مزر‌وعی کشور در اجرای تفاهم نامه فی مابین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهادکشاورزی در شهرستان پیشوا در استان تهران صادر و تحویل مالکان شد.

در این مراسم که با حضور معاون امنیتی استاندار، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، فرماندار پیشوا، نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، دو فقره سند مالکیت حدنگاری اراضی زراعی به مالکان اهدا شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران در این مراسم با اشاره به اهمیت صدور اسناد حدنگاری اراضی کشاورزی در جلوگیری از تغییر کاربری و خرد شدن این اراضی گفت: تعیین تکلیف و تثبیت این اراضی در سامانه کاداستر مزایای بسیاری برای کشور از حیث هویت دار کردن اراضی و کاهش دعاوی حقوقی و همچنین برای کشاورزان دارد و این کار تا صدور اسناد مالکیت حدنگاری تمامی اراضی کشاورزی استان با جدیت ادامه خواهد داشت.

علی اصغرحیدرنژاد همچنین در حاشیه حضور در شهرستان پیشوا از قسمت های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان بازدید و در جریان ارائه خدمات به مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: سند حدنگاری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *