نبود امکانات و تجهیزات نظامی در غور سبب افزایش حملات "طالبان" شده است

22:30 - 13 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۱۵۵۲
مسئولان محلی در غور اعلام کردند ناامنی‌ها در غور در حال افزایش است و در حال حاضر راه‌های مواصلاتی 2 شهرستان پسابند و چهارسده نیز مسدود و در تسخیر طالبان است.

به گزارش گروه بین‌الملل ، غلام ناصر خاضع والی ولایت غور با اشاره به نبود تجهیزات کافی و سربازان تازه نفس در ولایت غور و افزایش حملات طالبان در مناطق مختلف این ولایت گفت: پس از آتش‌بس 3 روزه حکومت افغانستان تاکنون حملات گسترده طالبان در مناطق مختلف این ولایت افزایش یافته است.

وی افزود: علت اصلی این حملات و ناامنی‌ها نبود امکانات کافی و تجهیزات جنگی است که سبب افزایش ناامنی‌ها شده است.

خاضع خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل تحرکات گسترده طالبان در این ولایت راه‌های مواصلاتی میان شهرستان‌های پسابند و چهارسده به صورت کلی مسدود است و در تسخیر طالبان قرار دارد.

خاضع تصریح کرد: نبود سربازان تازه نفس کافی نبودن آنها و تجهیزات جنگی در غور سبب شده تا نیروهای امنیتی توان مقابله با گروه طالبان را نداشته باشند.

وی همچنین گفت: تهدیدات گسترده از سوی طالبان و ازسوی دیگر تصرف برخی از روستاها در شهرستان‌های این ولایت وضعیت امنیتی در غور را نگران کننده ساخته است.

خاضع از حکومت خواست تا هرچه زودتر تجهیزات و سربازان کافی را به این ولایت اعزام کنند و عملیات‌های پاکسازی و سرکوب طالبان را در این ولایت راه‌اندازی کنند.

این در حالی است که از چندی پیش تاکنون طالبان بر مناطق غرب شهر فیروزکوه یورش بردند و جنگ شدیدی را با نیروهای خیزش مردمی و طرفدار دولت راه‌اندازی کردند.

/انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *