تاکید رئیس ستادکل نیروهای مسلح بر ضرورت توجه ویژه رئیس‌جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی نیروهای مسلح

20:43 - 03 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۵۴۶۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با انتشار پیامی در فضای مجازی ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رئیس‌جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح را خواستار شد.

خبرگزاری میزان - سرلشکر محمد باقری با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود، ضمن گرامیداشت هفته دولت، نوشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکرد یک‌ساله دولت مردمی که منشأ خدمات فراوانی در این مدت کوتاه بوده، برای افکار عمومی به تصویر کشیده شود.

وی تاکید کرد: تلاش رئیس جمهور در ارتقا شاخص‌های سلامت مردم، حضور میدانی در متن حوادث و مشکلات و تلاش مستمر برای بازسازی اعتماد آسیب‌دیده از ناکارآمدی‌های گذشته، موضوعی نیست که از نگاه صاحب‌نظران منصف دور بماند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نوشت: ارتقا توان بازدارندگی کشور به عنوان سیاست محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از حوزه‌هایی است که مورد حمایت و پشتیبانی دولت محترم قرار گرفته است.

سرلشکر باقری در پایان مطلب خود آورده است: با این توصیف و با وجود تلاش گسترده اینجانب و همکارانم در رأس ستاد کل نیروهای مسلح، مضایق و تنگناهایی در حوزه معیشت کارکنان و پیشکسوتان خدوم و صبور نیروهای مسلح قرار دارد که رفع این مشکلات مستلزم توجه بیشتر رئیس جمهور است و انتظار می‌رود با تدبیر و تصمیم ایشان در اسرع وقت شاهد گشایش‌هایی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *