رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهاجری: بازیکنانم آمادگی این بازی سخت را نداشتند/ این باخت شاید تلنگر خوبی برای مجموعه ما باشد

23:33 - 03 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۵۳۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پیش بینی بازی سختی را برای خودمان کرده بودیم اما بازیکنان از نظر ذهنی آمادگی این بازی سخت را نداشتند و شاید اشکال از خودمان هم باشد.

خبرگزاری میزان - رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اظهاراتی داشت که آنرا در زیر می‌خوانید:

*در روزی که به نظرم نیمه اول خوب نبودیم و باید دلیلش را پیدا کنیم ولی با این وجود توانستیم با مساوی به رختکن بیاییم . بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و تغییر سیستم دادیم بهتر شدیم متاسفانه روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم روی ضربه ایستگاهی که نقطه قوت پیکان بود. بعد از آن هم با تغییر سیستم با دو مهاجم بازی کردیم ولی روی غافلگیری گل دوم را خوردیم. نمی‌خواهم بگویم این باخت لازم بود.

*با تغییر سیستم و دو مهاجم بازی کردیم ولی روی غافلگیری دوباره گل خوردیم. روی ضربه ایستگاهی نقطه قوت پیکان گل خوردیم. این باخت نمی خواهم بگویم لازم بود. دوست ندارم در بازی های خانگی که می توانیم نتیجه بگیریم بازنده شویم. پیش بینی بازی سختی را برای خودمان کرده بودیم اما بازیکنان از نظر ذهنی آمادگی این بازی سخت را نداشتند و شاید اشکال از خودمان هم باشد. گذاشتیم پیکان روی نقاط قوتش به گل برسد. این ضعف مفرط ما بود. نباید در خانه مقابل پیکان یا هر تیمی دیگر غافلگیر شویم.

*باید فوتبال مان را با قدرت جلو ببریم البته بضاعت محدودی داریم. می دانیم از جدول و بازی ها چه می‌ خواهیم البته راه زیادی در پیش است این باخت شاید تلنگر خوبی برای مجموعه ما باشد تا اگر جایی کوتاهی کنیم تنبیه شویم و امروز هم تنبیه شدیم. می توانستیم حداقل بازنده نباشیم اما باخیتم. با شکست هم حال خوبی به آدم دست نمی‌دهد و همه از این باخت ناراحتیم ان شالله بتوانیم در بازی های آینده روند بهتری را در پیش بگیریم. تلاش می کنیم تیم بهتری شویم و باید انتظار معقولی از تیم داشته باشیم.

*خیلی از دوستان می‌گویند چرا تیم در اهواز تمرین می کند برای خودم هم تمرین در اهواز سخت است. ما اینجا مسابقه می دهیم و اهواز تمرین می کنیم. یک زمین تمرین به من بدهید زمین مسابقه را که نمی‌توانم تمرین کنم چون بعدا این زمین تبدیل به خاک می‌شود. در آنصورت صدای بیشتری می آید که امکانات نداریم و زمین هم خراب است. زمین اعتبار ماست و باید آن را حفظ کنیم قطعا باید انگیزه لازم را در ببین بازیکنان ایجاد می کردیم که آنها بازی را ساده تر می گرفتند و به این راحتی واگذاری بازی برای مان سخت است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *