مطهری: برای رسیدن به گل عجله داشتیم/ این تساوی از شکست برای ما تلخ تر بود

23:03 - 03 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۵۲۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: انتظارم از کیفیت چمن با وجود زحمات زیادی که کشیده بودند، بیشتر از این بود ولی گله ای ندارم و راضی هستم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری بعد از دیدار با ملوان اظهاراتی داشت که بخشی از آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی فوق العاده زیبا و تاکتیکی بود. با وجود شکست مقابل سپاهان، گفتم این را باخت نمی دانم اما این تساوی برای ما تلخ بود و یک شکست برای خودمان می‌دانیم. هواداران از دقیقه یک ما را تشویق و حمایت می‌کردند. توقع خودمان این بود که راحت‌تر از این بازی شود. طوفانی و فوق العاده شروع کردیم. توقع داشتیم نزدیک دو ماه است که در این تیم حضور دارم و سعی کردم ذهن بازیکنان را برنده خواه شود که بیایند بالای جدول اما ذهن کاری زمان بر است.

*نساجی در سال‌های گذشته برای سقوط نکردن تلاش می‌کرده و باید این ذهنیت را تغییر بدهیم. هواداران تیم را فوق العاده حمایت کردند و تساوی امشب را یک شکست می‌دانم امیدوارم در آینده جبران کنیم. از نظر مدل بازی شروع خوبی داشتیم. در صحنه گل اول کمی مشکوک است با خودم عهد کردم که در مورد داوری صحبت نکنم اما آن گل روحیه تیم ما را پایین آورد. فوتبالی پویا و خوب دو تیم انجام دادند و به ملوان هم تبریک می‌گویم در جلسه آنالیز روی این گل‌ها کار کرده بودیم و یکی گل دوم روی ضد حمله و اوتی که ملوان روی آن کار می کند و در بازی با استقلال هم به اینگونه به گل رسید و به بازیکنان توضیح داده بودم و روی دو صحنه‌ای که کار کرده بودیم گل خوردیم. این مساوی برای خودم و تیمم شکست می‌دانم.

*کیفیت چمن با وجود زحمات زیادی که کشیده بودند انتظارم بیشتر از این بود ولی گله ای ندارم و راضی هستم اما امیدوارم در تعطیلات لیگ، زمینی شود که شان مردم قائمشهر و مازندران باشد توقعم بیشتر است اما این مساله دلیلی برای مساوی ما نیست و زمین برای کار تاکتیکی ما خوب بود گلایه ای برای چمن ندارم.

*امسال در لیگ بازی آسانی نخواهیم داشت بخصوص در این فصل تیم صدر و پایین جدول نداریم سال بسیار سختی است و تمام بازی ها سخت است و همه حریفان زحمت کشیدند و خودمان را باید بهتر کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

*بازیکنان ما هیجان داشتند که زودتر به گل برسند. می‌توانستیم دقایقی بهتر بازی کنیم و ولی برای به گل رسیدن عجله داشتیم فوتبال پینگ پنگی شده بود و توپ را به آنها می‌دادیم و آنها ضد حمله می زدند. بین نیمه صحبت کرده بودیم که با حوصله در حمله بازی کنیم توپ ها را در کانال های کناری ببریم پله پله بالا برویم یا ضربه خطایی و ایستگاهی بگیریم که روی گل دوم همین اتفاق رخ داد و می توانستیم بهتر بازی کنیم می توانستیم ریتم بازی مان را بهتر کنیم و زیاد توپ را در زمین حریف لو ندهیم وضد حمله نخوریم بهتر باشیم موافق حضور این همه تماشاگران باعث شد که عطش بازیکنان برای به گل رسیدن بیشتر شده بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: نساجی حمید مطهری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *