رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مطهری: نساجی برای مردم قائمشهر و مازندران انگیزه‌ای برای ادامه زندگی است/ سعی کردم استخوان‌بندی تیمم را حفظ کنم

17:43 - 02 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۴۵۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:

خبرگزاری میزان - حمید مطهری، سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل ملوان بندر انزلی از هفته سوم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*نساجی برای مردم قائمشهر و مازندران انگیزه‌ای برای ادامه زندگی است و برای همین از هواداران می‌خواهیم پشت تیم باشند و همه جوره ما را حمایت کنند تا بتوانیم در فوتبال ایران آقایی کنیم و پرچم این تیم را بالا ببریم. ابتدا دوست دارم با یک فوتبال قابل احترام و بعد با نتایج خوبی دل مردم را شاد کنیم.

*وقتی اسم ملوان می‌آید، یاد سیروس قایقران می‌افتم که مربی من بود. ملوان تیم قابل احترامی برای من است. پژمان نوری و مازیار زارع در این چند سال آنجا زحمت کشیدند و تیم را بالا آوردند و شما می‌دانید که برگشت به لیگ برتر در این شرایط چقدر سخت است. امیدوارم فردا هر تیمی که بهتر کار می‌کند بتواند بازی را ببرد.

*مسعود شجاعی از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شده بود و یک هفته‌ است که تمریناتش را با ما آغاز کرده. خدا را شکر دیگر بازیکنان آماده این بازی هستند.

*ما وابستگی زیادی به هواداران داریم. در هفته اول از باشگاه سپاهان تشکر کردم که در ورزشگاه‌شان بازی کردیم، ولی حضور هواداران در ورزشگاه خودمان به ما انگیزه می‌دهد. در بازی اول خیلی ناراحت بودم، ولی برای موفقیت تیمم هیچ صحبتی نکردم. ببینید تیم‌ها برای میزبانی چه کار‌هایی می‌کنند. من توقع داشتم مسئولان امر استادیوم ما را زودتر برسانند. مدیرعامل ما خیلی خوب کار کرد و باید از او و همکارانش تشکر کنم که هوشمندانه برخورد کردند.

*همچنین از همه مسئولان استانی تشکر می‌کنم، ولی زمان زیادی است که زمین به این شکل است و می‌شد وضعیت بهتری پیدا کند. ورزشگاه هنوز هم نواقصی دارد، ولی من راضی هستم که اینجا بازی کنم و از هواداران انرژی بگیرم. زمین هنوز کیفیت لازم را ندارد، ولی به بچه‌ها گفتم این مسائل نباید ذهن‌شان را درگیر کند. به بازیکنان گفتم اگر نیزه هم روی زمین سبز شود، ما باید بازی خودمان را داشته باشیم. بازی با سپاهان را ببینید که تیم ما در 20 دقیقه آخر چقدر خوب کار کرد.

*به ما گفته‌اند که بازی با تماشاگر برگزار می‌شود و امیدوارم تغییری در این تصمیم صورت نگیرد.

*هدفم در نساجی این است که یک فوتبال خوب، جدید و بامنطق ارائه کنیم. کسی نیستم که بگویم تیمم هزینه نکرده است و بهانه بیاورم. من با چشم باز نساجی را انتخاب کردم و نشان می‌دهیم که تیم قابل احترامی هستیم. شما به قواعد فوتبال آشنا هستید و می‌دانید که یکسری کار‌ها نیاز به زمان دارد، ولی ما در همین دو بازی هم نشان دادیم تیم قابل احترامی هستیم. در برنامه‌‌ام به مدیرعامل و مالک باشگاه اشاره کردم که بالاترین مقامی که نساجی در این چهار سال کسب کرده، رتبه نهمی بوده است. ما سعی می‌کنیم این رتبه را بهتر کنیم و از لحاظ فوتبالی نیز عملکرد بهتری داشته باشیم.

*قول دادن در فوتبال اصلاً حرفه‌ای نیست. خیلی خوشحالم که اینجا هستم و اولین تجربه سرمربیگری‌ام را در قائمشهر سپری می‌کنم.

*بعد از پروسه‌ای که برای بازسازی طی شده است، کیفیت زمین باید خیلی بهتر بود، ولی نمی‌خواهیم این موضوع بُلد شود. با این حال باید گفت کم‌کاری‌هایی صورت گرفته است. با این بودجه‌ای که رئیس جمهور اختصاص داده است، فکر می‌کنم وضعیت باید بهتر می‌شد. با این وجود من به همین هم راضی هستم، ولی آدم ایده‌آل‌گری هستم و دوست دارم زمین در حد مردم قائمشهر و مازندران باشد.

*سعی کردم استخوان‌بندی تیمم را حفظ کنم. چهار بازیکن کلاً به تیم اضافه کردیم، ولی خیلی تیم‌ها هزینه زیادی داشته‌اند. بچه‌هایی که اینجا هستند با کمترین دریافتی به خاطر نام بزرگ نساجی و مالک باشگاه قرارداد امضا کردند. این مسئله حس خوب بازیکنان را به نساجی و هواداران نشان می‌دهد. فقط با ستاره‌ها نمی‌توان کار بزرگ انجام داد و می‌توان با کار تیمی به جاهای بزرگی رسید و بچه‌های من نشان دادند توانمند هستند. من بازی سپاهان را نیز باخت نمی‌دانم. الان نیز ملوان تیم قابل احترامی است و نباید به نتایج دو هفته گذشته این تیم نگاه کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *