امیدوارم استقلال نگذارد فاصله‏‌اش با مدعیان قهرمانی بیشتر شود/ دروازه‌بان‌های استقلال و ذوب‌آهن بهترین بازیکنان بازی بودند

16:55 - 12 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۱۴۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری کرد که استقلال هرچه سریع‌تر به اولین پیروزی خود در لیگ‌برتر دست پیدا کند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره تساوی ۲ –۲ استقلال مقابل ذوب‌آهن، اظهارداشت: بازی از سرعت خوبی برخورد بود، چهار گل قشنگ داشت و کار‌های ترکیبی خوبی را در آن دیدیم. در کل بازی خوبی بود و حیف شد که برنده نداشت. استقلال در مجموع بازی خوبی ارائه داد، امیدوارم نگذاریم فاصله‌مان از رقبای مدعی قهرمانی بیشتر شود.

وی افزود: نوع بازی طوری بود که نوید روز‌های خوب را هم به استقلال و هم به ذوب‌آهن می‎دهد. با اینکه دو بار دروازه هر دو تیم باز شد اما دروازه‎بانان دو تیم جزو بهترین بازیکنان زمین بودند. استقلال تیمی است که در سال‎های گذشته «راست‎رو» بوده و همیشه از سمت راست به جلو می‎رفت،اما مقابل ذوب‌آهن دیدیم که تیم از دو طرف خوب حمله می‎کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: مدل بازی ذوب‌آهن هم نسبت به سال‎های گذشته فرق کرده است. این تیم مقابل استقلال چند شوت به دروازه داشت و بیشتر سعی می‌‌کرد به بازی زمینی روی آورد. شاید بتوانیم بگوییم در مرکز دفاع دو تیم، تمرکز کمی وجود داشت.

فریبا درباره اضافه شدن بازیکنان جدید استقلال به این تیم از هفته آینده، گفت: جذب بازیکن جدید مانند تبریزی و بازیکنان خارجی از نظر من می‌تواند ایراد باشد، چون وقتی آنها می‌‎آیند، ما کمتر بازیکنان جوان را در ترکیب استقلال خواهیم دید.

وی با اشاره به عملکرد خوب وریا غفوری در دیدار مقابل ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: خدا را شکر غفوری به روز‌های اوجش برگشته است. فکر می‏‌کنم هر چقدر بگذرذ، مردم از اینکه او به جام جهانی نرفته، بیشتر غبطه می‌خورند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *