رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زندی: برای ما روی استیج فوتبالیست و بازیگر با ورزشکاران فیتنس تفاوتی ندارد

16:53 - 02 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۴۳۷۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس کمیته فیتنس اعتقاد دارد رضا نوروزی با نمایشی که روی استیج فیتنس داشته، بدون توجه به نامش توانسته عنوان قهرمانی را کسب کند.

خبرگزاری میزان - دومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در حالی در واپسین روزهای مردادماه برگزار شد که حضور برخی چهره های مطرح فوتبالی و هنری از جمله رضا نوروزی و مهدی ماهانی به عنوان ورزشکار توجه خیلی از ورزش دوستان را به سوی این رشته جلب کرد.

امیر زندی، رییس کمیته فیتنس که مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده داشته، در این باره گفت: فیتنس یک رشته نوپا در ایران به حساب می آید و ما سعی می کنیم از تمام پتانسیل خودمان حتی خارج از ورزش برای پیشرفت این رشته و شناساندن بیشتر آن به مردم استفاده کنیم. فیتنس در واقع یک سبک زندگی است و یک ورزشکار فعال در این رشته باید در تمام طول سال چنین آمادگی بدنی بالایی را داشته باشد. اینطور نیست که مثل رشته های دیگر ورزشکار فیتنس بخواهد چند ماه دوره آماده سازی داشته باشد.

وی در خصوص حضور چهره هایی همچون مهدی ماهانی بازیگر و رضا نوروزی آقای گل سابق لیگ فوتبال در این مسابقات عنوان کرد: همانطور که گفتم فیتنس یک سبک زندگی است و شاید خیلی از افراد از قشرهای مختلف بتوانند در طول سال بدنشان را آماده نگه دارند. رضا نوروزی هم از جمله همین افراد است که در دوره قبلی هم حاضر بود و دوم شد، اما امسال با آمادگی بیشتری آمد و توانست با شایستگی و لیاقت خودش به عنوان قهرمانی برسد. مهدی ماهانی هم با پشتکار بالا بعد از حذف در دوره گذشته این بار به فینال رسید و دوم شد.

رییس کمیته فیتنس در پایان گفت: بدون شک این تازه شروع کار فیتنس است و هر روز این رشته که یک نوع سبک زندگی است، فراگیرتر خواهد شد. توجه بیشتر رسانه ها و اتفاقاتی که در این دو دوره رخ داده، می تواند باعث حضور هر چه بیشتر چهره ها روی استیج فیتنس می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *