برگزاری تست انتخابی تیم ملی ب آب‌های آرام در دریاچه آزادی

14:10 - 02 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۳۹۷۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دریاچه آزادی امروز میزبان تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام ب بود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام ب امروز ۲ شهریورماه به میزبانی دریاچه آزادی برگزار شد.

در این تست ورزشکاران آقایان و بانوان در بخش کایاک و کانوکانادایی در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر رقابت کردند.

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر آقایان صادق زمانی با زمان ۳:۵۲.۰۹ دقیقه، احمدرضا طالبیان از ۳:۵۳.۰۵ دقیقه و عباس حسینی با زمان ۳:۵۵.۴۳ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر آقایان عرفان زنده‌پی با زمان ۴:۲۰.۸۰ دقیقه، محمدسینا شکوری با زمان ۴:۲۵.۹۰ دقیقه و امیرحسین قالیباف با زمان ۴:۴۲.۶۰ دقیقه در رده اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان ارشین رضانژاد با زمان ۲:۰۸.۷۳ دقیقه، سما یاسمی با زمان ۲:۰۹.۸۲ دقیقه و کیانا گلبندها با زمان ۲:۱۲.۳۲ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر بانوان زهرا مطهر با زمان ۲:۲۴.۵۳ دقیقه، نسترن خیرالهی با زمان ۲:۳۱.۸۵ دقیقه و پریا قریشی با زمان ۲:۴۱.۰۰ دقیقه در رده اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر آقایان محمد میرزایی با زمان ۱:۴۷.۷۷ دقیقه اول، احمدرضا طالبیان با زمان ۱:۴۸.۲۴ دقیقه دوم و داریوش محمدی با زمان ۱:۵۰.۷۸ دقیقه سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر آقایان عرفان زنده‌پی با زمان ۲:۰۲.۰۸ دقیقه، محمدسینا شکوری با زمان ۲:۰۶.۰۲ دقیقه و امیرحسین قالیباف با زمان ۲:۱۳.۸۳ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان یاس شافعی با زمان ۴۸.۳۳ ثانیه، سما یاسمی با زمان ۴۸.۵۸ ثانیه و ارشین رضانژاد با زمان ۴۸.۷۹ ثانیه جایگاه اول تا سوم را به دست آوردند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان زهرا مطهر با زمان ۵۴.۹۳ ثانیه، نسترن خیرالهی با زمان ۵۹.۰۷ ثانیه و پریا قریشی با زمان ۱:۰۱.۲۷ ثانیه اول تا سوم شدند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر آقایان محمد میرزایی با زمان ۳۹.۳۹ ثانیه، احمدرضا طالبیان با زمان ۳۹.۴۹ ثانیه و داریوش محمدی با زمان ۳۹.۶۶ ثانیه جایگاه اول تا سوم را به دست آوردند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر آقایان عرفان زنده‌پی با زمان ۴۴.۲۶ ثانیه، محمدسینا شکوری با زمان ۴۷.۲۴ ثانیه و ارشیا عبدالهی با زمان ۴۹.۵۴ ثانیه اول تا سوم شدند.

بر این اساس تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام ب در دریاچه آزادی به پایان رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *