حضور دوباره کریمی در والیبال اروپا/ مربی جوان ایرانی راهی کالسیت اسلوونی شد

11:33 - 02 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۳۳۱۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی جوان ایرانی در فصل آینده روی نیمکت تیم والیابل کالسیت اسلوونی خواهد نشست.

خبرگزاری میزان - با اعلام رسمی باشگاه کالسیت‌والی اسلوونی، آکو کریمی مربی جوان ایرانی با قراردادی رسمی روی نیمکت دومین تیم پرافتخار اسلوونی خواهد نشست تا کریمی در این فصل نیز در سطح اول رقابت‌های باشگاهی اروپا و در قامت مربی حضور داشته باشد.

کریمی در حالی راهی کالسیت‌والی شد که پیش از این سابقه مربیگری در تیم آچه‌والی(پرافتخارترین تیم اسلوونی) را در کارنامه دارد. همچنین ماتیا پلشکو سرمربی تیم کالسیت‌والی در پرافتخارترین تیم والیبال اسلوونی یعنی آچه‌والی با کریمی سابقه همکاری داشت.

جلسه آغاز فصل باشگاه کالسیت روز گذشته(سه‌شنبه) با حضور اعضای کادرفنی این تیم و کریمی در مجموعه والیبالی لوودوس اسلوونی برگزار شد و در این نشست اعضای تیم به یکدیگر معرفی شدند و درباره اهداف باشگاه در سال پیش‌رو صحبت شد.

تیم والیبال کالسیت با 3 قهرمانی در سوپرلیگ اسلوونی و 4 بار قهرمانی در جام حذفی دومین تیم پرافتخار والیبال این کشور محسوب می‌شود و همواره در رقابت‌های اروپایی حضور دارد.

کریمی سابقه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، مسابقات لیگ اروپای مرکزی موسوم به موزا کاپ، نایب قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی اسلوونی را در قامت مربی و همچنین قهرمانی در لیگ زیرگروه و سوپر لیگ نونهالان این کشور را در قامت سرمربی در کارنامه دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *