رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اغذیه فروشی‌های غیربهداشتی در زاهدان با دستور قضایی پلمب شدند

13:18 - 02 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۳۲۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از پلمب مجدد برخی اغذیه فروشی‌های متخلف و غیربهداشتی خبر داد.

خبرگزاری میزان - ابوالفضل احمدزاده از پلمب مجدد برخی اغذیه فروشی های متخلف و غیربهداشتی در خیابان دانشگاه زاهدان پس از اخطار و تذکرات چندین باره خبر داد.

احمدزاده بیان کرد: حدود یک ماه قبل بازدیدی از برخی اغذیه فروشی های خیابان دانشگاه زاهدان انجام دادیم که تعدادی از آنها تذکر و هشدارهای لازم را اخذ کردند و برخی نیز به دلیل تخلفات بهداشتی بسیاری که داشتند پلمب شدند.

وی افزود: صنوف پلمب شده پس از اخذ تعهد کتبی مبنی بر مرتفع ساختن موارد؛ بازگشایی شد که در راستای بررسی مجدد بار دیگر پس از گذشت حدود یک ماه به این واحدها مراجعه کردیم که متاسفانه تخلفات بهداشتی و دامپزشکی سابق کماکان در حال اجرا بود و رسما سلامت مردم را به مخاطره انداخته بودند که قابل گذشت نبود.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان بیان کرد: در این بازدید که به همراه کارشناسان مرکز بهداشت و بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان بود محرز شد که فرآورده های گوشتی و دامی موجود در این صنوف غیرقابل استفاده و فاقد هویت بود و از سوی دیگر نکات بهداشتی به هیچ وجه رعایت نشده بود که گوشت های موجود بر اساس موازین دامپزشکی ضبط و معدم سازی شد.

احمدزاده گفت: این صنوف بارها و بارها تذکرات، آموزش ها و هشدارهای متعددی مبنی بر رعایت موارد بهداشتی را دریافت کرده بودند اما تمایلی بر اجرا نداشتند که به منظور رعایت حقوق عامه و حفظ سلامت شهروندان و اینکه اقدام خلاف قانون آنها مصداق بارز تهدید علیه بهداشتی عمومی افراد بود مجدداً پلمب و با جرایم سنگین تری مواجه شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *