سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال اسلوونی پس از شکست ایران چه گفتند؟

10:38 - 02 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۳۱۹۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی گفت: خوشحالم که در بازی مقابل ایران تسلیم نشدیم و به پیروزی رسیدیم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، گئورگی کرتیو پس از دیدار دوستانه تیم ملی والیبال اسلوونی مقابل ایران اظهار کرد: هر دو تیم در این بازی به دنبال اهداف خودشان بودند. ما تلاش کردیم که به فرم اصلی خودمان برگردیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم هر دو تیم والیبالی بدون ریسک بازی کردند. اینکه دفاع‌های خوب زیادی را در این مسابقه تماشا کردیم بسیار خوب است. هر دو تیم والیبالی هیجان انگیز از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی عنوان کرد: ما روی آن چیزی که برایش آماده شدیم، تمرکز کردیم. خوشحالم که در این مسابقه تسلیم نشدیم. تمرکز کردیم و در نهایت از امتیازهایی که کسب کرده بودیم به خوبی محافظت کردیم.

تینه اورنات پس از دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال اسلوونی مقابل ایران اظهار داشت: از جو حاکم در سالن بسیار خوشحالم هستم. بازی دوستانه خیلی خوبی پیش از بازی‌های قهرمانی جهان برگزار کردیم. هر دو تیم نمایش خوبی داشتند. اسلوونی از فرصت هایش بهتر استفاده کرد. می‌دانستیم که این یک بازی دوستانه است، اما پیروزی در بازی‌های تدارکاتی در آستانه مسابقات جهانی متفاوت است.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی جهان تیم‌های خوب زیادی حضور دارند. تورنمنت بسیار دشوار و فشردهای است. ابتدا مهم است که جایگاه خیلی خوبی در گروه خود داشته باشیم. برای کسب پیروزی مهم است که در هر بازی، والیبال خوبی به نمایش بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال اسلوونی گفت: در ست سوم تیم ایران در اکثر لحظات تیم بهتری بود، اما مهم این است که تسلیم نشدیم، جنگیدیم و برگشتیم. در نهایت هم برنده شدیم و این برایمان خیلی مهم بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *