رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توخته: در دیدارهای تدارکاتی اهدافی غیر از کسب نتیجه داریم

10:05 - 02 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۳۱۲۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدارهای دوستانه اهدافی غیر از کسب نتیجه داریم و تاکنون به نکات زیادی در این مسابقات رسیده‌ایم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیرحسین توخته پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و اسلوونی اظهار داشت: بازی نسبتا خوبی بود. از دیدارهای تدارکاتی که برگزار می کنیم اهدافی غیر از کسب نتیجه داریم. در شرایط کنونی فقط به مسابقات قهرمانی جهان فکر می‌کنیم. در این مسابقات دوستانه نکات زیادی به دست آوردیم. قطعاً رفته رفته شرایط‌مان بهتر می‌شود.

وی در مورد شرایط تیم ملی اسلوونی عنوان کرد: اسلوونی بازیکنان باتجربه و قدرتمندی در اختیار دارد. آن‌ها مدت زیادی است که در کنار هم بازی می‌کنند. چند بازیکن این تیم در سری A ایتالیا بازی می‌کنند و تیم خوب و قابل احترامی دارند. برای آن‌ها در مسابقات قهرمانی جهان آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: مصاف با اسلوونی در سالن اصلی مسابقات بسیار خوب بود. در گذشته هم چند دوره در این سالن بازی کردیم و با جو آن آشنا هستیم. امیدوارم بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان بازی‌های قابل قبولی از خودمان به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *