قالیباف: مجلس آماده هرگونه همکاری با دولت در چارچوب قانون است

9:14 - 02 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۳۰۳۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است، گفت: دولت بارهای بزرگی را از زمین برداشت و برخی از کارهای بر زمین مانده را به پیش برد و در این رابطه مجلس در مسیر پیشرفت ایران اسلامی آماده همکاری با دولت در چارچوب قانون است.

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 2 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که به معنای واقعی کلمه ترجمان اخلاص، مردم داری، پرکاری و اثربخشی بودند و در همین مسیر به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند، گفت: به مناسبت آغاز هفته دولت به اعضای محترم هیات دولت، ریاست محترم جمهور، معاونان ایشان، وزرای محترم و آحاد نیروهای پرتلاش قوه مجریه در سراسر کشور خداقوت می گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است؛ در سالی که گذشت این دولت بارهای بزرگی را از زمین برداشت و برخی از کارهای بر زمین مانده را به پیش برد.

وی مدیریت مهار فراگیری کرونا که از افتخارات ایران عزیزمان در دنیا است را نتیجه تلاش های دولت سیزدهم دانست و افزود: سفرهای استانی خستگی ناپذیر ریاست محترم جمهور تصویر جدیدی از مردمی بودن دولت را نشان داده و حضور میدانی اعضای کابینه برای مردم امیدبخش بوده است.

قالیباف یادآور شد: رویکرد توجه به ظرفیت های اقتصادی آسیا نویدبخش است که به نتایج عملیاتی در توسعه روابط با کشورهای همسایه منجر شد؛ رتبه بندی معلمان عملیاتی شد و اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مورد تاکید دولتمردان است.

وی افزود: این موفقیت ها و موارد دیگری از این دست سبب ایجاد تحولات اساسی و مورد رضایت ملت در زمینه رفع و خنثی سازی تحریم ها و رشد و توسعه ایران عزیز خواهد شد؛ مجلس و دولت در این زمان ثابت کردند که می توانند با همکاری و همدلی با یکدیگر در چارچوب قانون، اختیارات و وظایف خود کارهای بزرگی را در کشور به انجام رسانند و تحولاتی جدی رقم بزنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس در مسیر پیشرفت ایران اسلامی آماده همکاری با دولت در چارچوب قانون است و از خداوند متعال برای تمامی دولتمردان، توفیق در جلب رضایت ملت شریف ایران و عمل به وظایف محوله را خواستارم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *