گوکچلی: یک سر و گردن از تمام تیم‌ها بالاتر بودیم/ در قهرمانی جهان جبران می‌کنیم

8:45 - 02 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۲۵۲۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پاسور تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: ژاپنی‌ها سهمیه جهانی خود را قطعی کرده بودند، و با خیال راحت‌تری در فینال بازی کردند.

عمران گوکچلی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مقابل ژاپن و نایب قهرمانی در آسیا، اظهار داشت: قطعا ما هم دلمان نمی‌خواست که در کشور خودمان با این نتیجه مقابل ژاپن شکست بخوریم و واقعا از باخت در فینال ناراحتیم. این شکست قطعا دلایلی دارد و باید از آن درس بگیریم. هیچ کدام از بازیکنان کم نگذاشتند و با نهایت توان تا بازی آخر جنگیدیم. به نظرم اگر کمی در توپ‌گیری بهتر عمل می‌کردیم، می‌توانستیم از سد ژاپن‌ بگذریم و شرمنده تماشاگران و مردم نشویم، اما در قهرمانی جهانی جبران می‌کنیم.

پاسور تیم ملی والیبال نوجوانان افزود: با توجه به اینکه ژاپنی‌ها با رسیدن به نیمه نهایی قهرمانی آسیا سهمیه جهانی خود را قطعی کرده بودند، با خیال راحت‌تری در فینال بازی کردند و به نظرم همین نقطه قوتی برای آن‌ها شد. ما هم دوس داشتیم با قهرمانی در آسیا آن هم مقابل تماشاگران طعم سهمیه جهانی را با کام مردم شیرین‌تر کنیم و متاسفانه همین موضوع باعث شد تا با فشار روانی و استرس نسبتا بیشتری بازی کنیم.

وی در پایان گفت: از نظر فنی و فیزیک بدنی یک سر و گردن از تمام‌ تیم‌ها جلوتریم، اما چون اولین مسابقات رسمی خود را انجام می‌دادیم کمی بی‌تجربگی کردیم و نتوانستیم آرامشی که کادرفنی توصیه کرده بود را در لحظات حساس داشته باشیم. هرچقدر بازی‌های بیشتری انجام دهیم هماهنگ‌تر خواهیم شد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا عملکر درخشان نوجوانان ایران در قهرمانی جهان را با بهترین مدال تکرار کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *