رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ظریف با وزرای خارجه ژاپن، فیلیپین و ترکیه‌ و همچنین نخست‌وزیر سنگاپور دیدار کرد

8:56 - 11 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۱۲۲۸
دسته بندی: سیاست
وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در پنجاه و یکمین نشست وزیران امور خارجه اتحادیه آ سه آن در سنگاپو حضور دارد، با وزرای خارجه فیلیپین و ترکیه و همچنین نخست‌وزیر سنگاپور دیدار و گفت‌وگو کرد.

///////////به گزارش گروه سیاسی ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در پنجاه و یکمین نشست وزیران امور خارجه اتحادیه آ سه آن در سنگاپور حضور دارد، با وزرای خارجه فیلیپین و ترکیه و همچنین نخست‌وزیر سنگاپور دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف در دیدار با نخست وزیر سنگاپور در خصوص روابط دو جانبه، برجام و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در دیدار با همتای فیلیپینی خود در خصوص راه‌های گسترش روابط دو جانبه میان تهران و مانیل و مهمترین مسائل بین‌المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

ظریف در جریان سفر به سنگاپور با «مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. روابط دو جانبه، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی محورهای اصلی گفتگوی این دو مقام ایرانی و ترکیه‌ای بود.

دیدار با وزیر خارجه ژاپن برنامه دیگر ظریف در حاشیه حضور در پنجاه و یکمین نشست وزیران امور خارجه اتحادیه آ سه آن در سنگاپور بود. طرفین در این دیدار در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، برجام و دیگر موضوعات مورد علاقه گفت‌وگو کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *