رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فروش بلیت اربعین به‌صورت دربستی ممنوع/ اجازه گران فروشی بلیت را نخواهیم داد

13:07 - 01 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۱۹۰۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: مذاکراتی با ستاد اربعین انجام شده اما هنوز قیمت بلیت اتوبوس برای اربعین مشخص و نهایی نشده است و به محض نهایی شدن اعلام خواهد شد.

خبرگزاری میزان - داریوش امانی در حاشیه نشست تخصصی روسای پلیس راه و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در جمع خبرنگاران گفت: مذاکراتی با ستاد اربعین انجام شده اما هنوز قیمت بلیت اتوبوس برای اربعین مشخص و نهایی نشده است و به محض نهایی شدن اعلام خواهد شد.

وی افزود: فروش بلیت اربعین به صورت روزانه انجام می شود و به هیچ عنوان به صورت دربستی نخواهد بود و اجازه نخواهیم داد از کشور خارج شوند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ظرفیت ناوگان در طول سال همیشه تکمیل نیست و ضریب اشغال صندلی ۱۲ نفر است و در همین راستا در ایام اربعین از تمام ظرفیت اتوبوس ها استفاده خواهیم شد.

امانی گفت: 14هزار ناوگان در کشور وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار در مسیر های کوتاه تردد خواهد کرد و  ۴هزار ناوگان هم ظرفیت اتوبوس برای سرویس دهی به داخل کشور است.

وی افزود: به هیچ عنوان اجازه گران فروشی بلیت را در ایام اربعین نخواهیم داد و به صورت ۲۴ ساعته از ظرفیت بازرسی در این حوزه استفاده خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از یک میلیارد پلاک خودرو توسط دوربین های جاده ای خوانده شده است و ۱۹ میلیون تخلف به پلیس ارسال شده که افزایش معنا داری داشته است .

امانی گفت: در حوزه دوربین های نظارتی برخی اوقات شاهد آن هستیم که دوربین های جاده ای سرقت و یا توسط برخی از افراد آسیب می بیند که با وجود افزایش هزینه ها به محض مطلع شدن اقدام به خریداری مجدد و یا تعمیر آن می کنیم.

وی با اشاره به قیمت۲ میلیارد تومانی هر دوربین جاده ای و هزینه آن برای سازمان راهداری گفت: دو هزار دستگاه دوربین جاده ای به زودی برای ثبت تخلف های جاده ای اضافه می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *