رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کسب رتبه دوم کشوری توسط ستاد صبر استان آذربایجان غربی در پویش «به عشق حسین می‌بخشم»

13:02 - 01 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۱۸۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان غربی از جلب رضایت اولیای دم 14 فقره پرونده قصاص نفس با پیگیری کارگروه استانی پیگیری صلح استان از ابتدای سال جاری تا تاریخ 30 مرداد ماه خبر داد.

خبرگزاری میزان - رئیس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان غربی از جلب رضایت اولیای دم 14 فقره پرونده قصاص نفس با پیگیری کارگروه استانی پیگیری صلح در پرونده‌های قصاص مستقر در ستاد صبر استان که 7 مورد آن زیر پرچم حضرت سید الشهداء و تحت پویش «به عشق حسین می‌بخشم» بوده است از ابتدای سال جاری تا تاریخ 30 مرداد ماه خبر داد.

هادی صمدی گفت : با آغاز به کار پویش سراسری «به عشق حسین می‌بخشم» توسط ستاد ملی صبر به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و فعال کردن کارگروه‌های شهرستانی ستاد صبر استان، صلح یاران هسته‌های جهادی بخشایش، شوراهای حل اختلاف ویژه زندان، خیرین، معتمدین محلی و صلح یاران مستقر در مددکاری‌های زندانهای استان موفق به فراهم کردن زمینه بخشش از سوی اولیای دم و رهایی محکومین به قصاص نفس از مجازات اعدام شدند.

وی با بیان اینکه بهترین و ارزشمندترین کار نسبت به افراد خطاکار که بدون قصد و به علت هیجانات آنی مرتکب جرم می شوند بخشش این افراد از سوی صاحبان حق است که در این صورت هم خودشان به آرامش قلبی می‌رسند و هم طبق آیات الهی در قران، خداوند مهربانی، عفو و رحمت را درحق افراد بخشنده به کار خواهد بست.

صمدی با اشاره به لذت معنوی بخشش و گذشت و عفو افراد نسبت به یکدیگر به عشق حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام گفت : اجرای چنین کارهایی توسط فعالان فرهنگی و پیوستن آحاد جامعه به چنین پویش هایی اثر ماندگار بخشش به خاطر امام حسین علیه السلام بصورت واقعی حس خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ستاد صبر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *